Jump to content

Recommended Posts

Posted

cosworth veiv uslipt ny polert og balansert med 2wd sving hjul selges.(svinghjul må følge veiv pga balanse) veiven har ikke vært i bruk etter at den kom fra oslo sylinder service. selger pga overgang til farndon veiv :ph34r: har også orginal råder og std stempler uten fjøer. det står arp rådebolter i. de er brukte så veit ikkje om de kan brukes igjen? pris for veiv med svinghjul: 8500 eller bud. 2500 for råder og stempler. alt samlet 10000 B)

Posted

jeg lurte på om de rådene med stempler er orginal cosworth døm og?

hvor henn i landet holder du til?

Posted
jeg lurte på om de rådene med stempler er orginal cosworth døm og?

hvor henn i landet holder du til?

det er originalt cosworth. bor i nærheten av haugesund.

Posted
det er originalt cosworth. bor i nærheten av haugesund.

 

det var ganske langt unna meg, men alt er mulig med posten.

er det skader eller merker i stemplene da?

Posted
det var ganske langt unna meg, men alt er mulig med posten.

er det skader eller merker i stemplene da?

er bare standard små merker etter ventiler som har vært nedpå. ellers helt strøkne. ikke slite merker på sidene eller lignende. det sitter arp bolter i rådene,men de er brukte da.. er usikker på om de kan brukes igjenn?

Posted
er bare standard små merker etter ventiler som har vært nedpå. ellers helt strøkne. ikke slite merker på sidene eller lignende. det sitter arp bolter i rådene,men de er brukte da.. er usikker på om de kan brukes igjenn?

 

trur du rådene er skeive da eller?

trenger råder se.

Posted
trur du rådene er skeive da eller?

trenger råder se.

det er de garantert ikke. da tror jeg nok ventilene hadde bøyd seg først. nesten alle cossie motorer jeg har vært borti har hatt de små merkene etter ventilene. ;)

Posted
nesten alle cossie motorer jeg har vært borti har hatt de små merkene etter ventilene. ;)

Vært borti mange dårlige motorer du da eller...? :blink:

Posted
Vært borti mange dårlige motorer du da eller...? :blink:

 

er faktisk helt vanlig at det er et lite merke i stempel etter ventil å motor er slett ikke dårlig av den grunn

en bomgiring er nok <_< så har du ventiler som hilser såvidt på stempel

sier seg selv at det er sjelden at cossi stempler ikke har merker da dette ikke er søndagsbiler :lol:

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Posted

noe av grunnen til at det blir hakk i stempla er pga diverse planslipinger av topp og blokker oppigjennom, uten neddreiing av stempla samtidig. avstanden mellom ventiler og stempler minker for hver overhaling nesten :D

2wd sierra cosworth

Posted

det er nok en av grunnene. men da slår du mer enn hakk i stempler... da slår du ventilene skeive også. hakk får du på uberørte motorer også. med en gang du har chippet. da forsvinner turtalsperra ved bruk av de fleste chipper.

Posted

jeg byr deg 2000 for råder med stempler og da betaler jeg frakt.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...