Jump to content

Ford GT-TT


Guest Excaliburzz

Recommended Posts

Guest Excaliburzz

må innrømme at jeg sikla MEGET godt når jeg så denne filmen selv åss!!

 

Og det siste han sa var jo betryggende, at han skulle ha seg ny (og større!!) motor! Kun fordi han ble frakjørt av noen Hayabusa sykler :P

Link to comment
Share on other sites

må innrømme at jeg sikla MEGET godt når jeg så denne filmen selv åss!!

 

Og det siste han sa var jo betryggende, at han skulle ha seg ny (og større!!) motor! Kun fordi han ble frakjørt av noen Hayabusa sykler :P

Tok de han på toppfarten da, eller var det turbosykler ? Hayabusa er jo ikke akkurat sprintere..

Link to comment
Share on other sites

vanvittig motor og helt sinnsykt morro men har aldrig vært noen fan av denna gt 40 bilen jeg, sånn utseende messig. men FY **** for et drag :D skulle likt å sitte på der

Link to comment
Share on other sites

i forhold til volumet på motoren så var jo ikke dette et resultat å hoppe i taket for da.

Klarer jo omtrent å bygge det samme med en 2 liter cossie motor.

Stupid american!

 

"og her snakker vi som vi har vett til ja"...

 

Greit at en kan dra ut sykt mye effekt av en 2l cossie, men hvor lenge tror du en cossie lever under de belastingene da???

Spar deg...

Link to comment
Share on other sites

"og her snakker vi som vi har vett til ja"...

 

Greit at en kan dra ut sykt mye effekt av en 2l cossie, men hvor lenge tror du en cossie lever under de belastingene da???

Spar deg...

 

Var ikke det jeg at man kan kjøre en cossie motor så lenge på hk antallet, men syntes bare ikke det hk antallet som de bygget på den motoren der var så imponerende med tanke på utvikling av teknologi og motorvolumet som de har til rådighet.

86 sierra cosworth
 

Link to comment
Share on other sites

greit nok at hk antallet ikke er voldsomt i forhold til str motorvolume, men! det å dra ut 1012hk og 1217,5nm uten at de har endret noe som helst av innmat i motor og samtidig holdbare hk så vil jeg si at dette er rått! og i tillegg kjøre på org sprut...

 

nei dette var virkelig noe å sikle på :D likte eierens innstilling.. hehe..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...