Jump to content

Avgifter 2007


86cosworth

Recommended Posts

Noen her som veit hvor mye cosworth'n kommer til øke etter nyttår?

 

Har en følelse på at det kommer til å bli helt for jæ**i dyrt! :angry:

Er det snakk om flere 10-talls tusen så blir jeg nødt til å ta det i år, men vil vite noe lunde åssen det kommer til å forandre seg. Ringte tollregionen, dem kunne ikke svare meg, ikke visste dem om det kom til å gjelde gamle biler heller, så jeg sitter igrunn som et spørsmålstegn og er veldi forvirra :wacko:

 

Noen som har hørt et eller annet ???

 

 

 

 

på forhånd takk ;)

Edited by 86cosworth

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

Blir vel ikke mere en rundt 5-15000 på cosworth da der er en gammel bil med mye bruksfradrag..

 

men velkommen skal du være til verdens største avgiftsland og møkkland. skjønner ikke at innvandrere snur på gardemoen når dem ser åssen ting er

Link to comment
Share on other sites

Blir vel ikke mere en rundt 5-15000 på cosworth da der er en gammel bil med mye bruksfradrag..

 

men velkommen skal du være til verdens største avgiftsland og møkkland. skjønner ikke at innvandrere snur på gardemoen når dem ser åssen ting er

 

va ligger co2 utlsippa på på en org. cosworth motor uten katalysator?? Trnger meninger folkens!!!!

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

Blir vel ikke mere en rundt 5-15000 på cosworth da der er en gammel bil med mye bruksfradrag..

 

men velkommen skal du være til verdens største avgiftsland og møkkland. skjønner ikke at innvandrere snur på gardemoen når dem ser åssen ting er

 

Gang etter gang blir Norge kåret til verdens beste land å bo i og det sier noe. Tenk hvordan alle andre egentlig har det. ;)

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...