Jump to content

Ford treffet!


Guest FordRs

Recommended Posts

Guest FordRs

ja, mange som snakker store ord her, men hvor mange av dere skal egentli på banen???

tenker jeg tar meg en tur utpå, ellers er jeg passasjer eller pitcrew for de som virkelig tør å satse!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

Hvis jeg får klar Mk2'n så kan det vel hende jeg skal utpå en tur med den..

Ikke noe frombil, bare leketøy, hehe...en 1300 orginal med 2 liter i..meninga med bilen er å ha en lekebil fram til det virkelige gromme blir ferdig, nemliog mk1'ern med gr.4 oppsett, og en sint motor

Eneste er at det er igjen noen år før jeg er der med den :( men men, derofr får man lage en midlertidig lekebil av 2'ern fram til det er plass i garagen til den!! hehe

 

blir den klar skal den være med på henger nedover, så dere veit hva det betyr...Må se hva orginalt 1300 drivverk tåler, føre man setter på noe anna...

Link to comment
Share on other sites

Hvilke store ord er det du snakker om da ???

kanskje det han mener er at det er mange som skryter av hk, effekt, chip, gudhvermansen_har_bygd_motor, men når det kommer til stykke er det ingen som tør å gjøre annet enn å stille ut bilene sine på bane...

 

Se f.eks "Jenspeed" cossien, jeg var på skogen om søndag, og jeg så ikke at han var utpå!! heller ikke andre med "tuna" cossier...

Link to comment
Share on other sites

Guest madsen

:ph34r: Alle kan jo bremse en bil ikke sant??? :D

Men er ikke alle som tør å bruke øsa....

Skal ut med oljebrenner`n jeg i hvertfall må bare kjøpe nye bak dekk etter tullinge :lol:

Link to comment
Share on other sites

He he, ikke sett så mange som skryter her jeg da Kenneth. Dårlig eksmpel du dro fram da, for han med den bilen trenger jo ikke skryte, var jo plenty med vitner der når den blei bremsa liksom :P

er jo det jeg sier da!! en ting er jo å ha effekt på et papir man kan henge i ruta, hva er det som er så kult med det da? en annen ting er jo å vise at man virkli klarer å beherske den effekten man så har ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest FordRs

Men jeg ser ser det begynner å bli en del kvinner her, skal de bare stå på linja, eller tør de å hive seg uti de også? ;)

 

2Qute, Helene, spaca etc??

Link to comment
Share on other sites

Men det pleier jo ikke å gå verre enn at du havner i grøfta ;)

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

OCB: Hvis du(vi) skaffer gikasse, skal du da kjøre?

 

 

Blir vi ferdig med bilen skal den brukes på rudskogen.. :D

Link to comment
Share on other sites

har man lyst til å prøve seg på bane kjøring, er vel helt klart ford treffet noe av det bedre å kjøre på i hvertfall. Det er sjelden for mye trafikk og det er bra organisering.

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...