Jump to content

da er is'n høgd.. :(


morty999

Recommended Posts

Sad story. Får håpe det ikke kommer flere gamle tanter i veien!;)

- Holder på med garasje hjemme og skrur ikke en dritt!

Har minst 4 Sierraer, 1 Granada, 1 Orion, 1 Rekord, 1 Kadett og ei Hobby-vogn:)

Ønsker å bli kvitt: 4 Sierra stasjonsvogn-dører, 2.9 motor, Astra G HF-skjerm og 5-bolt skivebakstilling.

Mine prosjekter

Link to comment
Share on other sites

Det leger jo noen sår seff, men det er jo kjipt at bilen gikk til H****** da... Du fikk vel pelt av restene det gikk an å bruke og før den blei kondemnert;)? Hehe... Eff, noen burde ikke værra ute i traffikken ass...

 

 

BTW: Er listeprisen på en iS 8000 nå?

Edited by boleguri

SiERRAgirl

Sierra 2.0 iS 1986

Link to comment
Share on other sites

Leit å lite penger det er i disse gamle bilene:(

 

Husker jeg sykla rundt på bilforhandlerne og en STRØKEN rød 5dørs iS kosta da 60lapper! Hadde dagdrømmer og våte drømmer om den bilen ;)

- Holder på med garasje hjemme og skrur ikke en dritt!

Har minst 4 Sierraer, 1 Granada, 1 Orion, 1 Rekord, 1 Kadett og ei Hobby-vogn:)

Ønsker å bli kvitt: 4 Sierra stasjonsvogn-dører, 2.9 motor, Astra G HF-skjerm og 5-bolt skivebakstilling.

Mine prosjekter

Link to comment
Share on other sites

Hehe... Jeg syns det er drittrist jeg, jeg er skremmandes glad i bilen min, og hva skjer hvis noen kræsjer skikkelig i meg? Bilen blir kondemnert og jeg sitter kun igjen med 5 lapper og minnene? Mørt...

 

DA hadde jeg lidi av Fordus Depresjonus ass=( Føler med deg Morty...

SiERRAgirl

Sierra 2.0 iS 1986

Link to comment
Share on other sites

helvete til m møkkfolk...litt surt at listeprisen er bare 5k...om man koster på bilen cosworthstyling å stereo å drit,åssen blir det om man krasjer da?med tanke på hva man får tilbake på fosikring...

 

Har en 84 3 dørs med cossie styling osv. en kar kjørte inn i den, eller hoppa faktisk men bare forskjermen måtte byttes. forsikringsselskapet sa at bilen måtte kondemneres og jeg fikk 5k :wacko:

 

det er kult å høre når du akkurat har brukt 2 år på bilen. blei litt forbanna. endte med at jeg fikk igjen bilen og 11k, men tror det hjalp litt å ha bekjente innen forsikringsselskapet. fiksa skaden for 750 spenn så alt i alt hadde jeg flaks :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...