Jump to content

Rouse styling til Sierra Cosworth, sedan


WingDude

Recommended Posts

Er i kontakt med de som eier støpeformene til den "legendariske" Rouse stylinga til cosworth sedan. Tanken er å få til et gruppekjøp som kan gi oss en gunstig pris, så jeg starter denne tråden med tanke på å lodde stemninga.

Dette er de foreløbige prisene jeg har fått før jeg nevner hvilket antall, alle prisene er inklusiv VAT, som vi ikke skal betale.

Frontsplitter er tilpasset cosworth frontfanger, de andre delene bør passe på alle sedaner.

 

Trenger å vite om folk er mest interessert i splittere, skjørt, spoiler eller hele sett.

 

For de som er interessert, vil det bli et depositum å betale, vil komme tilbake til størrelsen på dette seinere.

 

Front Splitter £136.30

Side skirts £235.00

Rear Spoiler £246.75

Complete kit (includes all the above) £599.25

 

Bilder av biler med denne stylinga.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Guest SIERRA_RS

noen som har erfaring me kor bra det er,med tanke på tilpasninger,å om det er klare til lakkering uten et hav me pussearbeid..

Link to comment
Share on other sites

har du no bilder av side skjørta etter støping ? så jeg har mulig het til å se hvor mye jobb det er å montere de ?

 

bilde av sort leppe på hvit bil ble det spurt etter , hehe , jeg er i tvil om jeg skal lakke min hvit ,

 

her er et bilde , si hva du synes ( kun om front leppa )

 

rousefront.jpg

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

har du no bilder av side skjørta etter støping ? så jeg har mulig het til å se hvor mye jobb det er å montere de ?

 

bilde av sort leppe på hvit bil ble det spurt etter , hehe , jeg er i tvil om jeg skal lakke min hvit ,

 

her er et bilde , si hva du synes ( kun om front leppa )

Finnes ikke bilde etter støp nei, men om du har dårlig erfaring med slike støpte deler, tror jeg du kan glemme det i dette tilfellet, etter det jeg har forstått og lest er dette mere eller mindre bolt on. Har ikke hørt noen her på forumet som har hatt dårlig erfaring med monteringa av splitterne i hvertfall.

 

Ser jo bra ut på bildet, men er bilen litt "høy" ?

Link to comment
Share on other sites

leppa jeg har på var plug and play , passet perfekt , bilen er i orginal høyde ( enn så lenge ) har kjøpt 25mm senk.

 

men om den bør lakkes aner jeg ikke , top coat'n er jo like bra som lakk , men den kommer vekk når det er mørkt ute,

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har etter gjentatte purringer fått noen svar.

Leveringstid fra bestillingsdato, ca 6 uker.

Prisene blir som i første post, disse er uten VAT, som vi slipper å betale, men + frakt og norsk moms. Prisene er i utgangspunktet forhandlet frem med 10 komplette sett som et minimum, blir det færre kan jeg ikke garantere prisene.

 

Da jeg ikke har så mye kontanter liggende og ei heller ønsker legge ut disse summene for alle, må det betales en sum på forskudd, før vi etter en finregning med frakt og moms kan få den endelige summen. De som synes dette ikke er akseptabelt kan jeg dessverre ikke hjelpe. Jo raskere folk kommer med en avklaring/bekreftelse på om de fortsatt er med, jo raskere får vi bestilt.

Link to comment
Share on other sites

hvor mange av hver må du ha for å presse ned prisen da ?

 

Prisene blir som i første post, disse er uten VAT, som vi slipper å betale, men + frakt og norsk moms. Prisene er i utgangspunktet forhandlet frem med 10 komplette sett som et minimum, blir det færre kan jeg ikke garantere prisene.

 

Da vi er et stykke unna det antallet jeg antok det kunne bli aktuelt å bestille, kan prisene bli noe høyere. Trenger en rask tilbakemelding fra flere om dette i det hele tatt skal bli noe av.

Edited by WingDude
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...