Jump to content

Rouse styling til Sierra Cosworth, sedan


WingDude

Recommended Posts

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fått dette svaret i dag:

 

Kjetil,

 

Right I have spone to the manufacturer and they have been awkward to say the least apparently one of their main people left and he was the one I dealt with and he never sent my mails on I have now however made contact with them last week and they are coming back to me with a price to ship direct to you, I have not heard anything yet. I am away from Thursday as I am going to Le Mans for the 24 hour race so I am very busy this week but if I here anything before Thursday I will be in touch with you via email or MSN ok at least then I can give you the exact price including shipping and we can go from there, it is the shipping that is holding things up and the parts some are made but not all.

Edited by WingDude
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Siste svaret jeg fikk 19. juni.

------------------------------------

 

I have just got back from Le Mans mate ok knackered tbh will let you know shortly ok

 

 

-------------

 

Shortly ser ut til å være litt lenger i UK enn her i landet :rolleyes:

Edited by WingDude
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

er det noe nytt om dette

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car.

"Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car.

"Horsepower" is how fast you hit the fence.

"Torque" is how far you take the fence with you.

Link to comment
Share on other sites

Har mast pr epost de siste 4 ukene uten å få svar, om han ikke svarer snart kommer jeg til å bruke endel kjeft på dem når jeg skal over der i august, for å si det sånn :angry:

Edited by WingDude
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Pratet med ansvarlig hos RSOC i helgen, de beklaget veldig at det hadde tatt så lang tid, men som han sa - det var ikke hos dem problemet var, men hos produsenten.

 

Spurte ham om de ikke vurderte andre firmaer til produksjon av dette, og det hadde dem gjort. Men saken er den at de som skal produsere dette er http://www.fibresports.co.uk - dette firmaet er kjent for produksjon av orginal styling til Ford og flere andre merker, blant annet Jaguar, så da forstår man jo hvilke kvalitet man kan forvente på disse delene, og hvorfor de aller helst vil holde seg til dem.

 

Har nå uansett blitt lovet endel rabatt, uten at han kunne si eksakt hvor mye, regner jeg med et sted mellom 10 - 20%, i tillegg til en "vennlig" invoice til tollvesenet.

Satser på at det skjer endel i løpet av 4-6 uker.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

oki det var godt og høre har utsatt lakkeringa ei stund nå ;) men eg smører meg altid med god tolmodighet når eg handler fra utlandet ting pleier og ta tid da men er jo grenser da.

men dette er jo ein skjelden sjangse for og få tak i slik styling så da får det ta den tiden det trenger.......

synts og wingdude fortjener litt skryt som gidder og bruke tid og enerig på og fikse dette for oss......

RS Cosworth 1990

 

 

Mvh Raymond

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Epost mottatt på torsdag

--------------------------------

 

Hello Kjetil,

 

Thank you for your email.

 

I have spoken to the manufacturers of your Rouse kits and they have informed me that your order is virtually ready for shipping. They are just finishing off the last couple of parts. They have advised for me to phone back on Tuesday/Wednesday of next week to get a further update for you.

 

Please find attached a revised invoice. I will not debit the remaining from your Visa until I have confirmed this with you.

 

I'll be in touch towards the end of next week with an update.

 

Best Regards

Edited by WingDude
Link to comment
Share on other sites

Er i kontakt med de som eier støpeformene til den "legendariske" Rouse stylinga til cosworth sedan. Tanken er å få til et gruppekjøp som kan gi oss en gunstig pris, så jeg starter denne tråden med tanke på å lodde stemninga.

Dette er de foreløbige prisene jeg har fått før jeg nevner hvilket antall, alle prisene er inklusiv VAT, som vi ikke skal betale.

Frontsplitter er tilpasset cosworth frontfanger, de andre delene bør passe på alle sedaner.

 

Trenger å vite om folk er mest interessert i splittere, skjørt, spoiler eller hele sett.

 

For de som er interessert, vil det bli et depositum å betale, vil komme tilbake til størrelsen på dette seinere.

 

Front Splitter £136.30

Side skirts £235.00

Rear Spoiler £246.75

Complete kit (includes all the above) £599.25

 

Bilder av biler med denne stylinga.

 

 

er bra det , har ventet ei lita stund no , hehe

 

haster ikke for min del , er bare greit å få vite att de kommer :D

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...