Jump to content

Legg ut bildene du har lyst å dele med oss! Her?


Anders

Recommended Posts

har ikke fått testa bilen på vei ennå! kun showa litt for kamera mannen :P

Men blir forhåpetligvis i løpe av kvelden, om jobben ikke tar live av meg ;)

Har ikkje fått av den gamle enda eingang eg da men.. trur det blir 4,27 på meg au :)

 

Asil racing:

Hvordan er banen i skien?? lang, trang, morosamm??? :lol:

har ikkje fått surra meg nedover å sett enda..

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Har brukt veldig mye forskjellig egentlig, men består av vask, rens i flere steg, pussing og lakkering..

Det er litt mattere enn resten.. Men skinnet skal egentlig ikke ha slik glans i seg, det skal være litt mattere.. Når jeg tar resten så skal det blandes litt mer glans i lakken..

Skal også sies at det ikke er fullt så forskjell i virkeligheten som på bildet.:)

Link to comment
Share on other sites

Ja få "høre"! hvordan funka 4,27?? :)

 

funka kjempe bra til små farting i 90 soner også..

Ligger sånn omtrent 20km/t under standar. har kun målt med trafikken rundt.. og må nesten opp på 100 for og kjøre 80+

120 for ca 100..

Og det er igrunn helt greit, litt kort stega fram til 3a, men etter det så er det bare kos..

Steg1 bilen min fikk Ron til og gjøre i boksa:P 3a og litt clutch og vi seijla fint bort gjennom e6`n

Link to comment
Share on other sites

Kjørte bilen i dag jeg også, å må si det funka mye bedre med 4.27 en det jeg hadd sett for meg. Hadde aldri gidda noe langtur, men til normale turer er det problemfritt.

 

Det positive er jo at fytti F kor leken den vart, dansa ut hele 3`e på motorveien!!

 

Drit-tøft B)

 

Driftetrening i skienpost-2068-130806099299_thumb.jpg

 

Tøff bil du har, lyser race lang vei!

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

funka kjempe bra til små farting i 90 soner også..

Ligger sånn omtrent 20km/t under standar. har kun målt med trafikken rundt.. og må nesten opp på 100 for og kjøre 80+

120 for ca 100..

Og det er igrunn helt greit, litt kort stega fram til 3a, men etter det så er det bare kos..

Steg1 bilen min fikk Ron til og gjøre i boksa:P 3a og litt clutch og vi seijla fint bort gjennom e6`n

 

Hehe.. det er dette eg er ute etter :D

 

Sedanen min er jo ett turtalsdyr også så.. :)

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. det er dette eg er ute etter :D

 

Sedanen min er jo ett turtalsdyr også så.. :)

 

org 7,5 2wd coss medbringera funke ikke! den korte er for kort, og den lange for lang, men modder du disse sammen så blir det perfekt..

kommer sikkert litt ann på hvordan sperre enhet man event kjøper også, men med sveisa orginal så passa det ikke med org 2wd med bringera, ikke i nærheten en gang...

Link to comment
Share on other sites

org 7,5 2wd coss medbringera funke ikke! den korte er for kort, og den lange for lang, men modder du disse sammen så blir det perfekt..

kommer sikkert litt ann på hvordan sperre enhet man event kjøper også, men med sveisa orginal så passa det ikke med org 2wd med bringera, ikke i nærheten en gang...

Hva har dere bruka da?? syns huske scorpio drivakslene er tynnere eg..?

Har den usa diff innmaten eg.. Så det blir vell litt anerledes..

Edited by Tommen

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

har brukt "pingle" akslingene fra scorpio / 4wd. der hadde jeg to lange med bringere liggende, som jeg bare kappa til og passe =)

Har du 2 lange fra 7,5 så er det ikke noe problem.. Har 2 komplette sett med 4wd akslinger også, så inntill sveisa sperra er i bilen, så blir disse brukt opp :)

 

Jeg skall bestille opp eton sperra jeg også, men pr no så sier lommeboka nei å nei!

skall være 8,3cm fra mot kanten på simring til ytterst på splines på begge med bringerne..

Edited by hår ball
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...