Jump to content

SJÅLET!


Guest Michal

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Michal
Så bra den er funnet!

 

 

Bror var å så på bilen i dag og det ser ikke lovende ut for forsikringen.

De som bøffet bilen har lekt seg SKIKKELIG.

-HELE bilen var dynket i gjørme fra topp til tå, tydligvis kjørt på noen jorde veier og lekt seg.

-bakdekkene var så si borte og de var nye. nok burrning og sladding da ja!

-rattstammen løs og ødlagt,

-tenningen ødlagt

-bøyd dør som følge av oppbryting av lås.

-safftige riper på bakskjerm

-pannser gikk ikke ann å åpne pga ødlagt rattstamme.

-setene var knekt og skjært opp. førersiden.

-masse møkk inni bilen.

-bakluke bøyd og lås ødlagt.

-cd spiller, verktøy og 2 stk felger som på bilde borte vekk. samt cder.

-andre skilter på bilen enn de som hører til. (stjålene skilter på bilen)

-fikk ikke startet den

 

Det var alt man kunne se sånn bilen stod nå. Ford skal vaske den og ta teknisk kontroll på bilen for å finne feil, selv om de egentlig ikke var intresert i å gjøre det. Og da kommer ALLE feilene frem.

 

Min teori er at: bilen ble dumpet fordi noe gikk istykker. motor ras/ girkasse / diff o.l

 

Får vente å se hva ford finner ut av tekniske feil. men det ser ut til at utbedring av disse skadene er høyere enn listeprisen på bilen som er mellom 25 - 30 lapper så spørs om de ikke tar den utveien og betaler ut erstattning på 30 lapper og vraker eller prøver å selge den som den står med litt vask og stell.

 

- lakkere og rette opp dør bakskjerm og bakluke.

-ny rattstamme / tenning alle dørlåser.

-Felger av verdi på 2700 kr stk

-cd spiller

-eventuelle tekniske ras.

 

Sier seg selv av det blir dyrt å få bilen i den stand den var før for den var FIN!.

 

Men FY **** drittungene som tok den har lekt seg HARDT med bilen og så bare ødlagt masse inni før de dumpet den !!!!!

 

 

Bror som var der så har ingen bilder jeg kan legge ut desverre men stakkars bil for å si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

:blink: Hørtes ikke bra ut dette here da! Men ikke alle som er like heldige og få igjen bilen da! I alle fal i en del!

Bli spenene og høre hva Ford finner! Lykke til i alle fal!

-=Mondeo 2.0 SI 16V=- Solgt

-=Volvo 240 GL=-

-=Hiace arb bil=-

-=Mondeo 07 stw Titanium=-

Link to comment
Share on other sites

Nei og nei, kjente jeg bare sank dypere og dypere ned i stolen her nå :( Jeg føler virkelig med broren din, holdt akkurat på å bli utsatt for det samme med gamlebilen. Med litt tid og stell skal du ikke se bort fra at bilen kan bli bra igjen utseendemessig. Ville rivd ut stoler og alt interiør unntatt dashbordet, tatt høystrykken og rensa gulvteppet skikkelig. Seter får du tak i uten problemer. Var det Recaro-interiør i den forresten? Utenom oppbøyd dør, bakluke og riper på bakskjerm, var alt av karosseri og annet eksteriør noenlunde vedlike? Sjekka om den var kjørt tom for olje og kjølevann?

Link to comment
Share on other sites

Guest Michal
Nei og nei, kjente jeg bare sank dypere og dypere ned i stolen her nå :( Jeg føler virkelig med broren din, holdt akkurat på å bli utsatt for det samme med gamlebilen. Med litt tid og stell skal du ikke se bort fra at bilen kan bli bra igjen utseendemessig. Ville rivd ut stoler og alt interiør unntatt dashbordet, tatt høystrykken og rensa gulvteppet skikkelig. Seter får du tak i uten problemer. Var det Recaro-interiør i den forresten? Utenom oppbøyd dør, bakluke og riper på bakskjerm, var alt av karosseri og annet eksteriør noenlunde vedlike? Sjekka om den var kjørt tom for olje og kjølevann?

 

 

 

var is interiør. Nye seter er ikke stress og få tak i nei.

 

fikk ikke opp panseret og fikk ikke start på bilen så vet ikke tilstanden ennå. Får vel vite det i morgen når ford har sett på den.

uansett så har drivverk og mottor fått nok juling med tanke på at bakdekkene var splitter nye vinterdekk og nå er det vare sliks igjenn..

 

men men, får se hva skadene blir taksert til og om selskapet veldger å betale liste pris istedet for å fikse.

 

tror ikke de går med på ¨å betale ut premie og at bror beholder bilen.

 

er nervøs for å¨sette fra meg min over alt jeg nå.

men som sagt så mistenker jeg at motor eller noe annet har skjært seg.

Link to comment
Share on other sites

eier er jo ikke skyldig i skadene på denne , å da SKAL han få mulighet til å kjøpe ut vraket å få pengene sine .....

 

kommer jo litt ann på hvilket selskap han har da

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Guest Michal
har bare enn ting å si ! fa** i he***** :ph34r: skulle bankt opp di der drittungene...........

 

 

JA da var bilen sjekket. Den startet hvertfall men ikke kjørt teknisk test og karoseriskadene var såppas at bilen må hellakkeres og bare det takserte ford til 25 000 kr så storebrann velger å betale listepris og vrake den. Jobber nå med å få mest mulig penger og bilen i retur så får vi fikse selv.

Link to comment
Share on other sites

har bare enn ting å si ! fa** i he***** :ph34r: skulle bankt opp di der drittungene...........

 

HEHE.. Skulle hatt mere enn bank disse jævlene.

 

-andre skilter på bilen enn de som hører til. (stjålene skilter på bilen)

 

Høres jo ikke akkurat ut som det er første gangen dissa stjæler.....

Si fra om du får kopi av filmen...

(si at en av dem glemte en lue i bilen eller noe, som du/vi gledelig vil gi tibake)

Jeg har ikke noe imot et "internt" register over "bandidos".....

så jeg kan løpe og lade hagla, dersom noen av disse beveger seg utenfor huset :ph34r:

1996 Ford Mondeo 2.0 4x4 Kombi Og noe anna fordmorro,

2000 Audi A4 TQ Avant

2000 Audi A3 1.8T

2004 Audi A3 Latskap (samboerens)

2008 Renault Traffic arbeisbil

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
JA da var bilen sjekket. Den startet hvertfall men ikke kjørt teknisk test og karoseriskadene var såppas at bilen må hellakkeres og bare det takserte ford til 25 000 kr så storebrann velger å betale listepris og vrake den. Jobber nå med å få mest mulig penger og bilen i retur så får vi fikse selv.

 

helvetes tjuver da;) bra du fant den.. værre med mine ting;( jeg driver og snuser enda men.. vnskelig greier;)

Profesjonell rotekoppp ute på bedringens veg men får alltid motorstopp.

I got Adhd whats your excuse ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...