Cosworthking Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 Ässen finner jeg ut igjen hvilke plugg ledninger som skal stÄ hvor pÄ fordeler lokket?
RS 1000 Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 Ă„ssen finner jeg ut igjen hvilke plugg ledninger som skal stĂ„ hvor pĂ„ fordeler lokket? Du setter motoren i ĂD tenning pĂ„ syl. 1 og ser hvor rotoren peker. Der skal ledningen til syl. 1 vĂŠre, deretter er det 3-4-2. Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med Ă„ Ăždelegge for alle dem som tar kontakt.
armani Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 og rotoren dreier vel rundt mot hĂžyre dersom man ser ovenifra? 2wd sierra cosworth
Guest Hovden Racing Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 Er det sant att det ikke blir laget Motorsport ledninger til 2wd mere? Fikk beskjed om det fra RaceFix. For jeg fikk nemlig ledninger og lokk til 4x4. Og det blei dÄrlig med plass for innsuget gitt.
bige Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 Er det sant att det ikke blir laget Motorsport ledninger til 2wd mere? Fikk beskjed om det fra RaceFix. For jeg fikk nemlig ledninger og lokk til 4x4. Og det blei dÄrlig med plass for innsuget gitt. brukte det pÄ vingen min ----- og det er jo ikke noe forskjeld pÄ innsuget 2wd og 4x4 ...............
Guest Hovden Racing Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 brukte det pÄ vingen min ----- og det er jo ikke noe forskjeld pÄ innsuget 2wd og 4x4.... ikke innsug nei.. men fordeler pÄ 4x4 er lavere enn pÄ 2wd
cbp Posted May 2, 2007 Posted May 2, 2007 (edited) Er det sant att det ikke blir laget Motorsport ledninger til 2wd mere? Fikk beskjed om det fra RaceFix. For jeg fikk nemlig ledninger og lokk til 4x4. Og det blei dÄrlig med plass for innsuget gitt. Nei, det er ikke sant. De lages fortsatt, men med en noe mÞrkere blÄ strÞmpe og kun pÄtrykket Motorsport og ikke Ford Motorsport. Var litt uenighet med Ford ang copyright pÄ logoer osv. Edited May 2, 2007 by cbp If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???
Cosworthking Posted May 4, 2007 Author Posted May 4, 2007 men det er jo 3 hull oppe og 2 under pÄ fordeler lokket.. noen som kan si meg om sylinder 1 er oppe eller nede og hvor skal coil ledning?
ksveggen Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 men det er jo 3 hull oppe og 2 under pÄ fordeler lokket.. noen som kan si meg om sylinder 1 er oppe eller nede og hvor skal coil ledning? 1 og 2 skal nederst, 3 og 4 skal Þverst med colil i midten.... Husker ikke rekkefÞlgen i farten...
Ruudsengen Posted July 23, 2007 Posted July 23, 2007 FÄr da hÄpe han har fÄtt pÄ ledningene nÄ. Ettersom han spurte i MAI.
ksveggen Posted July 24, 2007 Posted July 24, 2007 FÄr da hÄpe han har fÄtt pÄ ledningene nÄ. Ettersom han spurte i MAI. Ja, vi fÄr hÄpe det! his ikke hadde det jo vÊrt KRISE
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now