Jump to content

Understell 2wd Sedan/Vinge


Guest Hovden Racing

Recommended Posts

Guest Hovden Racing

Heisann.. Skal starte på et prosjekt nå har jeg tenkt. Får inn en 2wd sedan fra holland.. vil flytte over alt av deler som passer på et 3 dørs karosseri.. Hva av understellsdeler er forskjellige på de 2 karosseriene? Hva må jeg bytte?

Link to comment
Share on other sites

Annet stabstag foran på vinge.....ca 2cm kortere enn på sedan.....

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

Link to comment
Share on other sites

jo lest noe på passionford om at spindlene på vinge er litt aneledes noe som gir mer optimale hjulvinkler

 

nedre bære bru og spindel hus er forskjellig,men har ikke noe med hjulvinklene å gjøre,på sedan er nedre opphengskule helt sylindrisk,på vingebil er den konisk.

stabstaget på sedan er LENGRE pga att casteren er mere positiv på sedan kontra vingebil,altså så har sedan mere selvopprettning,og dermed bedre stabilitet enn vingebil.

Edited by cossie power
Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Unnskyld om spørsmålet mitt kun feiltolkes, men jeg mente hva jeg må bytte for å få det til å passe på en vingebil.. Gjør ikke noe om det er endret på sedan bare det passer..

Link to comment
Share on other sites

Fremre stabsstag fra sedan passer IKKE på vingebil.....passet ihvertfall ikke på min....

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...