Jump to content

senk


Guest smurf1

Recommended Posts

Guest smurf1

noen som har hatt problemer med subbing etter senking...skal kjøope senkesett no..bare redd det kommer til å subbe i hjulbuene..

Link to comment
Share on other sites

Det spørs jo helt hvor mye du skal senke, og om demperene er stive nok til at den ikke gjynger nedi :)

 

Min er senket 40/55mm, med grei stivhet. Den subber ingenting.. Utenom skvettlappene er nedi i ny og ne :D

Link to comment
Share on other sites

Min subber foran, senka ca 40. 205 40 17, husker ikke innpresset, men Jon`s dekk og felg sa det var det innpresset han solgte til alle med cosworth.
Tror ikke han har solgt så mange felger til Mondeo Cosworth :rolleyes:

Over til fienden...

Link to comment
Share on other sites

Guest smurf1

har allerede måtte skjære vekk litt av lippen på skjermbuene bak men det var bare med full bil den subbet..pluss at den er jo så sinnsyk myk med originalfjørerog dempere.har 8x17 keskin felg..

Link to comment
Share on other sites

Guest Woodpile

Hei, kjøpte det settet med 60/40 senking. Bilen ble helt kanon. Hjula bak går innafor hjulbuen, vist dere skjønner. Dva at selve kanten på skjermen stikker utenfor dekket. Kjører med 215/45-17 dekk. Ettter 2 uker i Danmark, med 5 personer, barnevogn,subkassa og bagasje til alle, så subba det ikke en enda gang. Og ja tro meg dårlige veier fins i Danamrk å. Bilen ble så ***** stiv at den nesten ikke sank ned bak selv med full bil og bagasje. Er sinnsykt stivt det sette. Men kjøp det komplette med kortere dempere. Så min erfaring er at dette er noe av det bedre jeg har hatt av senking. Kan kansje ha noe å si at man får med kortere dempere, så slipper man at det bånner hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har senka 55/40 og kjører på 215/45-17....det er ikke mye plass igjen foran, men den er så pass stiv at det subber ikke.

Bak har det heller ikke min subba, har hatt full bil med stereo og bagarse....og hadde enda noen cm klaring til hjulbua bak....

Edited by Boosti
Link to comment
Share on other sites

Ford kalle: Det coilovers settet er glimrende. Nettopp fått det på selv. Bare var sinnsykt(!) stiv etter montering, men så var det bare å poppe panseret og vri skru 2 sek på dempertårnet, så var den god å kjøre.

 

Subber ingenting, og er perfekt senket (etter min mening). Kan ta bilde og vise en dag.

Link to comment
Share on other sites

Guest smurf1

de går innenfor på deres ja...men tror eg har feil innpress på felgene.for de subber i hjulbuen..litt kjipt fant det ut når vi skulle hjem fra hyttetur...så måtte frem med vinkelkutter...får kjøpe det kittet..og låne meg en hjulbuevalser..

Link to comment
Share on other sites

Hei, kjøpte det settet med 60/40 senking. Bilen ble helt kanon. Hjula bak går innafor hjulbuen, vist dere skjønner. Dva at selve kanten på skjermen stikker utenfor dekket. Kjører med 215/45-17 dekk. Ettter 2 uker i Danmark, med 5 personer, barnevogn,subkassa og bagasje til alle, så subba det ikke en enda gang. Og ja tro meg dårlige veier fins i Danamrk å. Bilen ble så ***** stiv at den nesten ikke sank ned bak selv med full bil og bagasje. Er sinnsykt stivt det sette. Men kjøp det komplette med kortere dempere. Så min erfaring er at dette er noe av det bedre jeg har hatt av senking. Kan kansje ha noe å si at man får med kortere dempere, så slipper man at det bånner hele tiden.

 

Hvilket sett kjøpte du? Merke ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Glesaaen Racing

Kjører med Maxtrac 40/40 senk på org. dempere på min stv. Gikk greit i to mnd. Nå må demperne byttes! :lol: Regna med det, ettersom de sikkert har sitti der siden 1994. Men subber gjør det ikke! Det er ikkeno prob. Kun skvettlappene foran er nedi innimellom. Ble myyye penere lav ja!! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...