Jump to content

Gamle sierran min


esFORD

Recommended Posts

slar ikke han jeg kjenner.. leopard all over B)

bare klippt ut og limt uta på d gammle, så hadde han en 1000metring med farge hetter over i bak sete, lyste opp hele bil`n invendig :P

er mann harry så er mann harry..

 

har dessverre ikke bilde av bilen, men skall se om jeg kanskje får fatt i noen..

 

Men var "tøfft/harry" d der :P

Link to comment
Share on other sites

Guest 2.0Fordsierra

akkurat slike biler som får ford til å høres harry ut..you go boy..tosk..ødelegge en bil på den måten.. :angry:

måtte bare få det ut

Link to comment
Share on other sites

akkurat slike biler som får ford til å høres harry ut..you go boy..tosk..ødelegge en bil på den måten.. :angry:

måtte bare få det ut

ikkje vitsi og bli stygg i munnen!

 

synst ikkje alt som er gjort med den bilen var like tøft. men det er er no langt ifrå dei som er virkelig harry ! skimtar jo ikkje ein einaste wunderbaum.

ødelagd og ødelagd, det er vel ikkje så masse som skal til for å sette bilen tilbake i orginal stand igjen :P

Link to comment
Share on other sites

Guest 2.0Fordsierra
akkurat slike biler som får ford til å høres harry ut..you go boy..tosk..ødelegge en bil på den måten.. :angry:

måtte bare få det ut

ikkje vitsi og bli stygg i munnen!

 

synst ikkje alt som er gjort med den bilen var like tøft. men det er er no langt ifrå dei som er virkelig harry ! skimtar jo ikkje ein einaste wunderbaum.

ødelagd og ødelagd, det er vel ikkje så masse som skal til for å sette bilen tilbake i orginal stand igjen :P

er ikke at jeg skal si noe på bilen hans, er bare at sliiikt...(dem trekka der) har stemplet sierraen som harry..er du uenig med meg ?

mener ikke at ALT der e harry....du tok poenget mitt?

Link to comment
Share on other sites

Guest 2.0Fordsierra
joda. skjønte godt ka du meinte.

er synd det visst sierraen er stempla som harry i enkelte kretser. men som eit ordtak seier, du skal ikkje ta alle over ein sko.... ?!? eller noke i den duren.

alle under en kam:P?

nei seff ikke, derfor vi har dobbel kam noen av oss :lol:

nei asså..tøffe felger, bilen ren, å senket fint..bare det som skal til egentlig.japp..

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...