Jump to content

Bilder av 66` Mustang


RC 45

Recommended Posts

DENNE HAR JEG SETT PÅ POWER BIG MEET I FREDRIKSTAD!!! Stemmer det vel???

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

porscha er finere meg midt opp i rompa. mustangen har utseende som porsche bare kunne drømt om.

 

 

...det er min mening da, men porscha var fin den og...til å være porsche altså.

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

porsche skal alle ha, og alle vet hva det er. det var faktisk mange som ikke visste hva mustang var før "gone in 60 seconds" kom ut. er nok til og med noen som fortsatt vet hva porsche er, og som ikke vet hva mustang er. men en ting er sikkert; jeg syntes nå porscha er å sammenlikne med en lada i forhold til mustangen. tipper mange her på forumet er enig :D

...men ali, det er en smaksak ;)

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Mustangen var helt klart niice, men hvis jeg skulle valgt mellom den og Porschen tror jeg det ville blitt Porscha! Litt av en bilpark må jeg si. Liker den Porsche-modellen der, og så kan det tenkes jeg har blitt en smule inspirert etter å ha brukt '75 boble som daily-driver en del uker nå.. :D men I dag skal Sierran fikses! Ps! bobla virker populær hos jentene (langt mer enn forden dessverre) <_< den trekker mye mer oppmerksomhet. I går sa en søt jente i disken på Statoil at det var "verdens fineste bil!".. da jeg til slutt kom kjørende etter å ha vært tom for bensin og godsnakket for låne en femliters kanne.. :P Har til gode å høre det om Forden!

Link to comment
Share on other sites

Hver gang jeg passerer en 911/930 må jeg stoppe for å se på det fantastiske bakpartiet. Siden jeg bor på Frogner er det ikke så sjelden og det er fine pauser på vei hjem fra byen. 930 har de fineste linjene i 911-serien.

 

En ting vet jeg om fremtiden, jeg skal eie en 911 i en eller annen form, men jeg er ganske sikkert på at det blir 930 Turbo. 77-modell med 3.3l, 300hk og 430NM, perfekt. HELT original, men motoren kan skremmes opp.

 

Har du noen fler specs på motor? Antar at K-Jetronicen er byttet ut? Det jeg ikke skjønner er at når K-Jetronic kan levere bensin nok til å enorme krefter, hvorfor kan da ikke mitt KE-Jetronic modifiseres til å gjøre det samme?

x - RS Turbo S2

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...