Slåstad RS Posted December 22, 2007 Posted December 22, 2007 Noen gode forslag på trimming av L1 ?Kaste hele styreenheten og kjøpe L6? Hva finnes av chip? Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
cbp Posted December 23, 2007 Posted December 23, 2007 Alt av trimchip finnes til Lvl 1 ecu, skal du virkelig oppgradere så skift til Lvl 8 IMHO. If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports???
bige Posted December 23, 2007 Posted December 23, 2007 bytt til L8 - du må bare bytte plassen på øvre og nedre ledning inn på Tpi - og jeg brukte også en 4x4 -tpi Level 8:Used on the 4x4 sedan (RS) Cosworth, has twice the memory storage capacity (128Kb instead of 64Kb) as Level 1 and Level 6. That's why chips can not be interchanged.Level 8 was available in 2 type since the engine in the 4x4 was available with and without hego-sensor (i.e. with and without catalytic convertor).Can be recognised by not having mounting flanges and a green or red label with WD48.08.The one with the green label and second code IAW048/01 is for the catalytic convertor (US83) model.The one with the red label and second code IAW048/02 is for the non catalytic convertor (15/04) model.It is uncertain if units/chips can be interchanged between red and green types/engines.
Escort RST WRC Posted December 23, 2007 Posted December 23, 2007 Tpi?TPS du mener? Gasspjeldsensoren? Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her
kh turbo Posted December 23, 2007 Posted December 23, 2007 er intyeressert i å kjøpe L1 hjernen din, evt bytte i en L6 hjerne, da jeg vil ha vinge bilen min orginal. Mvh. Kjetil HaugeTlf. 911 914 99 1986 sierra cosworth "gpa"1980 escort 1600 sport2006 BMW e60 520d2000 Transporter t4 2,5 tdi2002 Subaru wrx sti prodrive1999 Honda Cbr 600f2008 mitsubishi L200
Slåstad RS Posted December 23, 2007 Author Posted December 23, 2007 er intyeressert i å kjøpe L1 hjernen din, evt bytte i en L6 hjerne, da jeg vil ha vinge bilen min orginal. Mvh. Kjetil HaugeTlf. 911 914 99 Du har PM. Aldri noe godt uten at det er galt for noe.
s10an Posted December 24, 2007 Posted December 24, 2007 jeg har pukkelrygg chip i min L1 ecu, for store dyser i forhold til chip, 3 bars map sensor og T34 turbo, funker bra det. har begynnt å fuske på 1.5-1.6 bar nå, men funka fint på rudskogen i sommer på 1.5bar. Så ja det går ann Tidligere "joppa"-77 Taunus 2.0
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now