Jump to content

Gatebil bladet


a.cosworth

Recommended Posts

Nja... skeptisk til å støtte gatebil med for mye penger. :rolleyes:

 

Særlig siden ansvarlig utgiver er se og hør *he-he*....

Kunne vel kanskje vert litt mer omfattende den reportasjen om bremsingen då..? (min mening..)

MEN... skjønner det bare ikkje eg -til tross for at alle bilene her har konkrete resultater å vise til når det gjelder hk/nm.... så velger ein å forholde seg til noen "muligens-kanskje-skulle ville hatt" hester ??... koffer ikkje forholde seg til de hestene man faktisk har..i steden for å beregne sånn ca ka som kan finnes i motoren..?

Link to comment
Share on other sites

Hjelper vel til med å få litt mer vekt på bakhjulene.. Ser ut som stroppene er strammet ganske godt ned..

Og er vel kanskje litt mer stabilt enn å feste bak, siden rullene er slik at bilen MÅ stå beint på den..

Er jo ikke stor margin før den kan få grep på gulvet..

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Guest cossy88

Har lett for å dra seg skjev på rulla... vet det er steder som ikke stropper og da må jo bilen rettes opp før neste pull vis den har dratt seg skjevt.. mulig det har litt å si for feste også

Link to comment
Share on other sites

Skulle kjøpe gatebil i dag. Hadde med meg 55kr som det brukte og koste. (tar kun med meg det jeg trenger av panger, spareprosjekt på gang).

Men neida, gatebil har steget til 69kr for bladet. Så god natt gatebil for meg. Orker ikke betale 69kr, for få sider med biler, og resten reklame og damer.

Ford-avatar.jpg
Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med flott reportasje gutter. Minner meg litt om engelske bladet Fast Ford sine reportasjer. Mener åsså det kunne vært mer, eks hva Polly mente om hver bils effekt.

 

(eks fra FF: pretty strong this one, but i suspect a bad actuator)

 

Stussa åsså litt på den fastspenninga: gikk det stropper rett gjennom til andre siden åsså i gulvet der, eller var de festet i bilen inni???

 

Så åsså det sto i bladet at automat dro mer effekt, fra hjul til motor!!!!!!!!!!!!!! AAAAARRRGGGHHH, det hørte jeg INGENTING om på TEF, enda jeg SPURTE!!!!

Link to comment
Share on other sites

Skulle kjøpe gatebil i dag. Hadde med meg 55kr som det brukte og koste. (tar kun med meg det jeg trenger av panger, spareprosjekt på gang).

Men neida, gatebil har steget til 69kr for bladet. Så god natt gatebil for meg. Orker ikke betale 69kr, for få sider med biler, og resten reklame og damer.

I prosent er det mye ja, men hva er nå 14 kr til da..? Hehe..

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Stussa åsså litt på den fastspenninga: gikk det stropper rett gjennom til andre siden åsså i gulvet der, eller var de festet i bilen inni???

 

Stroppen gikk gjennom bilen og festet tilsvarende på andre siden ja

 

sitt med bladet i handa,va tøff den reportasjen :)

 

fine bila sedan Cosworth :wub:

 

Janna,kjøpt du bilen te ATF?

 

Nei, men det er den du tenker på ja.

Link to comment
Share on other sites

I prosent er det mye ja, men hva er nå 14 kr til da..? Hehe..

 

Prinsippsak :P

Betaler ikke 14 kr ekstra, for mere damer og reklame.

Er lei av at gatebil fokuserer mer og mer på damer.

Filemene også. Er korte klipp med bilkjøring, og resten består av damer.

Ford-avatar.jpg
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...