grandisjohn Posted March 1, 2008 Posted March 1, 2008 Vanskelig spørsmål, men leter etter fargekoden/navnet på en bestemt mørkegrønn farge til Mondeo 96-00. Det er en perle metallic farge, og den får et tydelig blåskimmer etter lysforhold. Noen som drar kjensel på denne mørke grønnfargen? Forøvrig forekommer den kun på Mondeo, i hvertfall originalt. Det er ikke en ting jeg kan.
Kjellcorp Posted March 1, 2008 Posted March 1, 2008 er det org fargen som sitter på skal vell det stå forran på den "plata" i motorrommet?...
Guest ford kalle Posted March 1, 2008 Posted March 1, 2008 ford forhandleren gav meg fargekoden når eg spurte på min når rg sku hiva på psgfangeren
grandisjohn Posted March 1, 2008 Author Posted March 1, 2008 Har ingen bestemt bil å se etter, men har sett en Mondeo med denne fargen. Lakkerte en Granada i denne fargen i fjor, og fargen skulle visst nok hete Juice green. Men den fargen viste seg å være feil. så tenkte kansje noen her har kjennskap til en eller annen Mondeo som har en grønnfarge som passer til beskrivelsen, altså mørk grønn perle metallic med et tydelig blåskimmer. Det er ikke en ting jeg kan.
Kjellcorp Posted March 1, 2008 Posted March 1, 2008 hmm, noe lignende som dette ?http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=33325&st=20
grandisjohn Posted March 3, 2008 Author Posted March 3, 2008 hmm, noe lignende som dette ?http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=33325&st=20 Takker for tipset. Skal forhøre meg litt om denne, selv om det kan se ut til at det ikke er helt den "riktige" fargen. Men bilder lyver gjerne litt, så.. Det er ikke en ting jeg kan.
Kjellcorp Posted March 3, 2008 Posted March 3, 2008 sant det. tenkte litt på at du kunne høre med han ; ) men ikke for det, fargen der er jo ikke stygg da
grandisjohn Posted March 3, 2008 Author Posted March 3, 2008 Tror jeg har funnet ut av mysteriumet, fordi av fire-fem(!) farger med navnet "Juice Green" så er det kun en som er mica metallic, og det er nok den jeg så og trodde jeg fikk.. Men fargekartet til Ford ser ut til å være sammensatt av dysletikere, så ikke enkelt.. Det er ikke en ting jeg kan.
focusst Posted March 5, 2008 Posted March 5, 2008 Fargen heter Pacific Green. Tror den kom i 99 Over til fienden...
grandisjohn Posted March 9, 2008 Author Posted March 9, 2008 Fargen heter Pacific Green. Tror den kom i 99 Hmm, ja, skal sjekke ut den fargen.. Det er ikke en ting jeg kan.
Recommended Posts