Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vanskelig spørsmål, men leter etter fargekoden/navnet på en bestemt mørkegrønn farge til Mondeo 96-00. Det er en perle metallic farge, og den får et tydelig blåskimmer etter lysforhold. Noen som drar kjensel på denne mørke grønnfargen? Forøvrig forekommer den kun på Mondeo, i hvertfall originalt.

Det er ikke en ting jeg kan.

Guest ford kalle
Posted

ford forhandleren gav meg fargekoden når eg spurte på min når rg sku hiva på psgfangeren

Posted

Har ingen bestemt bil å se etter, men har sett en Mondeo med denne fargen. Lakkerte en Granada i denne fargen i fjor, og fargen skulle visst nok hete Juice green. Men den fargen viste seg å være feil. så tenkte kansje noen her har kjennskap til en eller annen Mondeo som har en grønnfarge som passer til beskrivelsen, altså mørk grønn perle metallic med et tydelig blåskimmer.

Posted

Tror jeg har funnet ut av mysteriumet, fordi av fire-fem(!) farger med navnet "Juice Green" så er det kun en som er mica metallic, og det er nok den jeg så og trodde jeg fikk.. Men fargekartet til Ford ser ut til å være sammensatt av dysletikere, så ikke enkelt..