Jump to content

Legg ut bilder eller filmer av din sierra!


GlennAre

Recommended Posts

  • Replies 830
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har nettopp ordnet meg konto på photobucket, så må vel benytte sjangsen til å legge ut ett bilde.

Lakken er ganske slitt, så jeg renger med jeg legger på en midlertidig lakk i løpet av sesongen.

DSC00382.jpg

 

Og så en liten filmsnutt fra ACR i fjor. Var Dochboy som kjørte bilen min akkurat hær. Han er litt gern bak rattet, men arti var d :lol: Arti med vått føre. Var orginal Is med lavkompmotor og slitt 4 trins diff somm sperret litt da. Er litt mere gamp i år, og 392 diff.

 

th_MOV00137.jpg

Edited by Truckdriver

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Har nettopp ordnet meg konto på photobucket, så må vel benytte sjangsen til å legge ut ett bilde.

Lakken er ganske slitt, så jeg renger med jeg legger på en midlertidig lakk i løpet av sesongen.

http://i276.photobucket.com/albums/kk8/Esp...up/DSC00382.jpg

Egentlig ganske kul til og være combi cupe, jeg liker vanlighvis ikke det, men den der fikk jeg litt sansen for :P

- Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3

Link to comment
Share on other sites

Egentlig ganske kul til og være combi cupe, jeg liker vanlighvis ikke det, men den der fikk jeg litt sansen for :P

 

Hehe. Takk. Men bilen ser fin ut stort sett bare fra denne vinkelen som bilde over viser. Er litt innbunglet i bakluke og høyre framskjerm, men dette håper jeg å få skiftet i løpet av sommeren. Vurdere også om jeg skal begyne montere vingebil stylinga i løpet av året, men får se om tiden strekker til. Er type RS500 kopi styling, laget for 5 dørs.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Hehe. Takk. Men bilen ser fin ut stort sett bare fra denne vinkelen som bilde over viser. Er litt innbunglet i bakluke og høyre framskjerm, men dette håper jeg å få skiftet i løpet av sommeren. Vurdere også om jeg skal begyne montere vingebil stylinga i løpet av året, men får se om tiden strekker til. Er type RS500 kopi styling, laget for 5 dørs.

Okey, det blir nok konge :)

Men er ingen sierra uten litt sprekte fangere og bulker :P

- Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3

Link to comment
Share on other sites

Okey, det blir nok konge :)

Men er ingen sierra uten litt sprekte fangere og bulker :P

 

Hehe. Det hører vel til ja. Men er jo faktisk forbløffende lite bulker og rust når man tenker på at dette er ett karosseri som er 23 år gammelt og har rullet ca 450 000 km :D

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Guest mR.e

Hehe. Kjøpte den av en som jobber på Meny Langhus så gikk nok mye der før, men står mye i oppkjørselen nå gitt. :P

Link to comment
Share on other sites

Fin bil! :D Ja. Lykke til med oppkjøring da!

 

Kan det stemme at det var denne jeg så i dag litt midt på dagen ved badestranda i Drøbak?

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend (Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL (Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT (Solgt. Senere død...)

Jeg reparerer ikke bilen... Jeg forbedrer den!

Nå kjent som Mskrinde

Link to comment
Share on other sites

Guest mR.e
Fin bil! :D Ja. Lykke til med oppkjøring da!

 

Kan det stemme at det var denne jeg så i dag litt midt på dagen ved badestranda i Drøbak?

 

Takk =) Øvelseskjørte der i går, men har ikke vært der i dag gitt. Finnes vel flere av denne for å si det sånn :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...