Jump to content

Legg ut bilder eller filmer av din sierra!


GlennAre

Recommended Posts

Sierraer jeg har lagt ned tid og penger i.. ugg ugg....

 

 

Førstebil 1984mod 2,3GL

sierran1.jpg

 

Bruksbil 1 1993mod 2.0clx

IMG_0106-1.jpg

 

Bruksbil 2 1990mod 2.0cl

mokkasiera.jpg

 

Delebil 1992mod 4x4 2.0 cosworth

DSC00172.jpg

 

Vinterbil 2008 1986 2,9efi

DSC_0251.jpg

 

Bruksbil som jeg har nå sierra 4x4 doch 1992mod

DSC00784.jpg

Granada MK1 Sta.Vogn Chevy V8 1977mod

Capri MK1 1300GT 2.0 Cosworth 1969mod

Chevy Silverado pickup 6.6TDI 2001mod

Chevy Corvette Stingray L82 1976mod

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 830
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

film af min GT tilbage fra 2005 mener jeg det var. http://videos.streetfire.net/video/ford-si...-dohc_81202.htm

 

nu står den bare og ser ked ud af det.

 

som den var

Billede004.jpg

ringe05_17.jpg

PICT0260.jpg

 

som den står nu spjldhusetildohc038.jpg

 

og min sierra cosworth 4x4 sierracosfinaledt026.jpg

 

jeg har som altid gang i noget med min GT. faldt over en billig 2,3 scorpio maskine. nu må vi se hvornår den bliver færdig, er ved at porte toppen. så må resten komme når pengene er til det.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke noe skikkelig bilder av bilen nå, men legger ut et bilde av grillen min sånn som den snart blir, mangler bare lakkering så er den ferdig.

Tenkte jeg ville lage noe annerledes enn alle andre. Alle har jo Cossie grill, eller kjedelig vanlig grill, så jeg lagde en mellomting.

Bilde er bare photoshop av originale grillen.

Grilln.jpg

Edited by exin89

91' Ford Sierra Sedan 4x4 2.0i DOHC | R.I.P.......93' Ford Sierra Stv 4x4 2,9 cosworth | TIL SALGS...... 92' Ford Sierra Stv 2wd DOHC | TIL SALGS

00' Landrover Defender TD5 | Bruksbil.......97' Peugeot 106 II | Slalombil

Link to comment
Share on other sites

Et par bilder av den ene bilen min.

 

30102006291.jpg

 

30102006292.jpg

 

30102006287.jpg

 

30102006289.jpg

 

 

Har vurdert en del frem og tilbake om jeg skal selge denne nå da den bare står der. Men blir aldri helt enig med meg selv...

Kommer liksom aldri i gang med det som må gjøres med den for å få den kjørbar igjen.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Var ikke helt orginal den doch motoren? :rolleyes:

nej ikke helt. alt står i min projekt tråd et pænt stykke tid tilbage. jeg har ikke været igang et stykke tid pga huskøb og så indkøb af min cosworth, men GTén er speciel i mit hjerte. har haft den siden 99 da jeg var 19år gammel. og den bliver hvor den er. nu er jeg igang med at bygge en 2,3 16V maskine. regner med en 190-200 NA hk. dertil skal hele undervognen ombygges til bane/street brug.

 

sådan ser den ud PT dohcmedaluventildksel004.jpg den burde være startklar men kan ikke få et triggersignal og har ikke haft tid til at pille mere ved det. fandt så en 2,3 maskine og det er så den jeg roder med for tiden. (og min cosworth) HA og HUS..

Link to comment
Share on other sites

nej ikke helt. alt står i min projekt tråd et pænt stykke tid tilbage. jeg har ikke været igang et stykke tid pga huskøb og så indkøb af min cosworth, men GTén er speciel i mit hjerte. har haft den siden 99 da jeg var 19år gammel. og den bliver hvor den er. nu er jeg igang med at bygge en 2,3 16V maskine. regner med en 190-200 NA hk. dertil skal hele undervognen ombygges til bane/street brug.

 

sådan ser den ud PT dohcmedaluventildksel004.jpg den burde være startklar men kan ikke få et triggersignal og har ikke haft tid til at pille mere ved det. fandt så en 2,3 maskine og det er så den jeg roder med for tiden. (og min cosworth) HA og HUS..

 

 

hva slags topplokk har du på dette bildet?

Mondeo ST TDCI "machine silver"

zito miracle 19...bixenon og led overalt...

green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler.

pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene

87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3

Link to comment
Share on other sites

ja transit 2,0 8V (er også på galaxy 2,0 8v) det samme med spolerne forrest og dækslet. man kan detsværre ikke køre med rotor når auldækslet er monteret. så MS/Vems eller anden form for data sprøjt er nødvendig.

 

Hvit strøken sedan med hvite MO6 felger er fett!

hvor store er de?? er det 18" eller er det 17" for den hvide er sq flot. også med de fælge.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...