Guest dølle Posted May 26, 2008 Posted May 26, 2008 Nå er det desverre slutt for Scorpioen min. Jeg har nylig kjøpt meg ny bil (Ford Mondeo -04mod) og skal kvitte meg med Scorpio Cosworthen min. Motor, gir og drivverk er allerede solgt, men det står en hel del andre godsaker på bilen som jeg tenkte kanskje det var noen her på forumet som kunne tenke seg. Jeg nevner: Gule Koni dempere (ca 3 år gamle)HR senkesett (har i tillegg ett Cobra senkesett liggende som jeg ikke gadd å montere siden jeg var fornøyd med HR settet)PowerflexforingerHengerfeste(komplett, tok det av bilen for ca 2 år siden)Black Diamond bremseskiver foran og bakFerrodo bremseskiver foran, Red stuff bak-i tillegg har jeg liggende en hel del "vandlige" deler som jeg ikke kommer på i farta Interiøret i bilen er ikke spesielt slitt, unntatt førerstolen som er helt nedsittet/utslitt. Hvis det er noen her som kunne tenke seg å kjøpe denne bilen som delebil, evt kunne tenke seg disse delene,eller andre deler(dører, vinduer uansett)så er det bare å si ifra! Jeg har smått med tid til å skru av deler sjøl, så viss noen vil ha interiørdeler osv så vil det ta litt tid å skru ut. Motor og drivverk ryker ut ganske snart, så bilen kan selges som delebil ganske snart. Bilen ellers er en Midnattblå 1992mod org Scorpio 24v Cosworth. Den har elektriske vinduer, takluke(manuell) osv. Karosseriet er ganske pent, og tenkte at det var litt for ****** å se den bli bare kasta på dynga hvis det var noen som kunne heller få nytte av den. Viss noen vil ha bilen som delebil, og dem kan selv hente den, så antyder jeg en pris på ca 5000kr.
Guest Kim A Moe Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 (edited) heh, jojo..men har du fått svar? Edited May 29, 2008 by Kim A Moe
rene`racing Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 har du bremsekraftforsterkeren?eventuelt pris. 1982 Ford granada 2,8 Ghia1979 Ford granada 2,3Gl2000 Audi A8 2,8 30v quattro
skyhawk Posted May 29, 2008 Posted May 29, 2008 (edited) Har du kjørecomputer/multifunksjonsklokke fra den? Du har PM Edited May 29, 2008 by skyhawk
Guest nismo Posted May 30, 2008 Posted May 30, 2008 Nå er det desverre slutt for Scorpioen min. Jeg har nylig kjøpt meg ny bil (Ford Mondeo -04mod) og skal kvitte meg med Scorpio Cosworthen min. Motor, gir og drivverk er allerede solgt, men det står en hel del andre godsaker på bilen som jeg tenkte kanskje det var noen her på forumet som kunne tenke seg. Jeg nevner: Gule Koni dempere (ca 3 år gamle)HR senkesett (har i tillegg ett Cobra senkesett liggende som jeg ikke gadd å montere siden jeg var fornøyd med HR settet)PowerflexforingerHengerfeste(komplett, tok det av bilen for ca 2 år siden)Black Diamond bremseskiver foran og bakFerrodo bremseskiver foran, Red stuff bak-i tillegg har jeg liggende en hel del "vandlige" deler som jeg ikke kommer på i farta Interiøret i bilen er ikke spesielt slitt, unntatt førerstolen som er helt nedsittet/utslitt. Hvis det er noen her som kunne tenke seg å kjøpe denne bilen som delebil, evt kunne tenke seg disse delene,eller andre deler(dører, vinduer uansett)så er det bare å si ifra! Jeg har smått med tid til å skru av deler sjøl, så viss noen vil ha interiørdeler osv så vil det ta litt tid å skru ut. Motor og drivverk ryker ut ganske snart, så bilen kan selges som delebil ganske snart. Bilen ellers er en Midnattblå 1992mod org Scorpio 24v Cosworth. Den har elektriske vinduer, takluke(manuell) osv. Karosseriet er ganske pent, og tenkte at det var litt for ****** å se den bli bare kasta på dynga hvis det var noen som kunne heller få nytte av den. Viss noen vil ha bilen som delebil, og dem kan selv hente den, så antyder jeg en pris på ca 5000kr. Heisann. Pris du vil ha for komplett bremser.? Skiver, caliper og brakett/holder til calipter. Da tenke eg på framme. Se om eg får d til og passe min sierra.
Count Posted May 30, 2008 Posted May 30, 2008 Scorpio'n har fem bolter nismo.. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Guest nismo Posted May 30, 2008 Posted May 30, 2008 Scorpio'n har fem bolter nismo.. Stemme d. :sMen kan bygge om
Recommended Posts