Jump to content

cosworth 2wd topp, div cosworth bremser og t5 kasse og bak diff 7,5"


cossiedude

Recommended Posts

en 2wd cosworth topp med nye tetninger og slipte ventiler. er planet en gang. bare å montere. 10000,-

 

4wd bakbremser med skiver. handbrekket er helt i orden på begge sider. 2500,-

 

2wd frembremser med skiver. hullborret og slisset. (alle skivene er fullt brukbare foran og bak. garantert.) 2800,-

 

2wd bak diff 7,5" med std coswort 3,62 utv 3500,- eller bud. SOLGT

 

t5 kasse vurderes solgt.. den ligger i deler men hele synk settet inkl alle lager og 5gear drevet (som er nytt) følger med + ein dele girkasse. i den er det ikkje så veldig mye deler men litt er det da.. får eg over 8000,- så går den. (settet med sync, lagrer og 5 gear drevet kostet 10000,-)

 

delene befinner seg i rogaland ikkje så langt fra haugesund. ring eller pm vist noe er uklart. sms gidde eg ikkje å svare på. 93271763.

Edited by cossiedude
Link to comment
Share on other sites

200 blokk borret opp 0,5 overdim komplett med montert farndon veiv og svinghjul for 7,25"clutch,cunningham råder,je stempler,gra oljepumpe. topp av blokk er planet og piano streng er montert. arp lagerbukk studs.2wd bunnpanne. dette er nybygd. aldrig startet. 48000,- eller bud.

 

en 2wd cosworth topp med nye tetninger og slipte ventiler. er planet en gang. 10000,-

 

4wd blokk bare blokka. denne er kjørt veldig lite. trenger ikke borring. 10000,-

 

4wd bakbremser med skiver. handbrekket er helt i orden på begge sider. 2500,-

 

2wd frembremser med skiver. hullborret og slisset. (alle skivene er fullt brukbare foran og bak. garantert.) 2800,-

 

2wd bak diff 7,5" med std coswort 3,62 utv 3500,- eller bud.

 

t5 kasse vurderes solgt.. den ligger i deler men hele overhalings settet og 5gear drevet (som er nytt) følger med + ein dele girkasse. i den er det ikkje så veldig mye deler men litt er det da.. får eg over 8000,- så går den.

 

delene befinner seg i rogaland ikkje så langt fra haugesund. ring vist noe er uklart. sms gidde eg ikkje å svare på. 93271763. pm er også greit da.

 

 

i følge jenspeed så er cunningham rods det grommeste som kan leverest.. så fy9950\\\3\2 for rå bunndel..

bare synd pengene ikke er på bok akkurat nå.. men får bare skrive brev til nissen :D

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworth2wd89

jeg som bydde 8k..men har fått tak i komlett 4x4 topp som skal være BRA til 6k med frakt...så prisen er stiv men er faktisk ikke så lett å få tak i en topp..

Link to comment
Share on other sites

er ikkje toppen som kostet 10lapper å overhale da lynet. har hele tiden stått at de er kassen.toppen går ikkje for mindre enn 9000 uansett. både topp og kasse ligger enda. får jeg ikke det jeg vil ha så blir liggende. ikke tar det plass og ikke spiser det noe.

Link to comment
Share on other sites

skjønner ikke hvordan overhalingskit og et 5.girs drev kan ha kostet deg 10000,-

selv på Face motorsport koster overhalingskitet 5000 og drevet alene 1800. dette er jo selvfølgelig ikke billig i forhold til f.eks england.

2wd sierra cosworth

Link to comment
Share on other sites

så legg til frakt og moms da. så får du summen. det er vist du kan bruke en kalkulator da. ingen av de delene her blir solgt til gi bort pris. skal heller dumpe de på dypt vann :angry: dette er en salgstråd og ikke en diskusjons tråd om hvor man kan skaffe billige jalla deler.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...