Jump to content

19toms senterbolt oz mag,+378mm ap bremser vurderes solgt


lowman

Recommended Posts

heysan

vurdere salg av mine oz mag senterbolt hjul med dekk.disse er så godt som strøkne.selges med spesial lagte sentebolt nav i høyeste kvalitet aluminium.selges helst sammen med ap racing 378 mm bremser med 6 stemplede kalipere.

 

har ikke tlf for øyeblikket.så venligst ta kontakt på pm her inne .

holder til i rogaland

 

mvh stefan

Link to comment
Share on other sites

Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma.

 

Informasjon som kreves i samtlige annonser

Telefonnummer.

Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis.

Prisantydning.

Rediger inn TLF nr er du snill, så når folk deg så snart TLF er på igjen :)

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

jah... hva topper 19toms senterbolt og 378mm bremser?

Noe sånt? Litt overkill kansje...

brakeswo6.jpg

 

 

Fra spøk til alvor, regner med at disse hjulene/bremsene ikke går billig. Tipper på +/-20000 for bremser og felger/hubs +/-30000. Her er det bare og grave dypt i lommene for de som vil ha noe annet enn 8x18" Compomotive MO... :)

Link to comment
Share on other sites

Du får sende ei melding til lowman å spørre... men sånn som jeg forstår det, så har han ikkje telefon !... det er ikkje det at den bare er skrudd av

Hva skjer når han får TLF igjen? Enkelt og greit, rediger som andre :) Så når folk deg når du får TLF igjen.

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

Hva skjer når han får TLF igjen? Enkelt og greit, rediger som andre :) Så når folk deg når du får TLF igjen.

 

Det var ikkje for å være vanskelig då... mente bare at han kan jo ikkje redigere inn noe nummer når han ikkje vet ka nummer han kommer til å få ;)

Link to comment
Share on other sites

heh takk for meldinger folkens.

er nok litt lite penger i taska som er grunnen til dette sprellet.men får se om det er noen intreserte.

og helt enig..er trist å måtte selge noe av det grommeste på bilen..men heller det enn og selge hele bilen..for det er jo tross alt årstia kombinert med lite penger som gjør at man blir lei og mulig desperat.så.

 

har somsagt ikke tlf nå.så får ikke lagt ut tlf nr.men håper nå folk kan sende pm viss dem er intreserte i å få til en deal.

 

mvh stefan

Link to comment
Share on other sites

heisann folkens.

ja det er bilder på prosjekt tråden min.

 

pris for delene vil bli noe utifra :18000 lapper for bremsene.disse er som nye.skiver og klosser er kjørt 60 mil.bells og braketter til kaliperene er nylig anodisert i gull finish,det er også med goodridge slanger,en liten bøy på den ene slangen.kalipere er kjørt en helg med før jeg kjøpte dem.så kittet er vel så godt som nytt.

 

felger,dekk og nav og pipe til mutter på hjul vil jeg ha 28000 for.dekk er nye,nav og mutter er gull anodisert.alt strøkent.

 

 

cosworthwrcupdate006.jpg

Edited by JHS
La til bildet i steder for link ;)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...