Jump to content

FMCN Trackday, Vålerbanen søndag 21. juni -09


351RS

Recommended Posts

Har gjerne lust å melde meg på å fått forhandsbetalt, MEN.. Bilen min bråker, ikke noe skikkeli unormalt, men standstøyen er noe unormalt djup.. Hva skjer om jeg så kommer til banen å får beskjed om at; desverre, bilen din bråker for mye.. Er vell noe lurt å få tatt støykontroll evt. før treffet? 90db i 45grader vinkel 1 m bak å 20 cm opp, er ikke akkuratt måleapparat i trommehinnene mine :P

 

 

Her kan vi desverre ikke hjelpe deg. Så hvis du vil være sikker får du sjekke dette på forhånd selv. Ellers så går det å sjanse der oppe.

 

For å si det sånn: kommer du ikke blir det vaffal ikke noe kjøring. :P

 

 

Legger ved bilde hvordan det skal måles.

St__ym__ling.doc

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nettingstrømpa er hvaforno? trur uansett du ikke overgår en trimma cossie med 3" eksos, og er jo mange av dem som kjører på treffa uten problemer

Hehe, katalysatoren :P

1994 Ford Sierra CLXi (ombygd til RS Cosworth)
1998 Audi A4 1.8T Quattro

2012 Volkswagen Caravelle 2.5 TDI 4Motion

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Priser står i første innlegg.

 

 

Nå må dere ikke glemme denne da folkens !!!

 

 

Dette blir en kjempemoro søndag, der vi kan samles kvelden før å juge litt før kjøringa.

 

 

Det er åsså en mulighet for at Ford stiller med en overraskelse denne dagen, så her er det bare å komme. Dette blir såååå braaa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
jeg bare lurte på om det er mange som har tenkt seg opp på lørdag. for vi er en gjeng folk som har lyst, som jeg, per-olav og flere.

ps må bare takke for en fiffi dag i går.

 

 

Alle vi i crewet kommer vaffal, og det blir grilling, masse godt selskap og moro. En perfekt oppladning før den store dagen.

 

Kommer mere info om dette snart.

 

 

 

Men dere må melde dere på her folkens, dette blir årets event for Ford entusiaster. Og for de av dere som kjørte på Rud treffet og likte det, det var bare starten: HER ER HOVEDTREFFET !!!

 

 

Det kommer nyheter her i løpet av uka, så følg med.

Link to comment
Share on other sites

Dette høres meget interessant ut!

 

Men tør ikke melde meg på enda ihvertfall, siden jeg har lang vei. Rett over 8 timers kjøretur. :P

Får se når det nærmer seg. ^_^

 

EDIT: Kanskje prøve å få med noen kompiser da, selv om ingen kjører ford. Blir rart å komme der alene uten å kjenne noen. :P

Edited by eivi91

'86 Sierra 2.0i S
'13 Subaru Forester 2.0i
'09 Subaru Legacy Outback 2.0D
x - '08 Fiesta ST150
x - '92 Sierra DOHC

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke det er bare du som har problemer med det, når jeg skrev under på arket etter db måling så var vel kanskje 10% på lista under 90db

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

351RS : skal dere grille og være over på selve Våler banen på lørdag ? Hørt noe snakk om at det var mulig.. Hadde kanskje vært en ide og samla alle som skal reise dagen før på samme sted da for litt juging som det ble sagt tidligere her :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Line_m
Er med på overnatting og overstadig beruselse jeg

 

Skal du ikke kjøre dagen etter da? Må være opplagt til det vettu :P

Link to comment
Share on other sites

OK, bare for å ha det sagt: DETTE BLIR IKKE NOE RØLPE FEST!!!!!!

 

 

Vi skal tross alt kjøre dagen etterpå, det vil bli tatt alko test før kjøring, og kommer du med bilen full av fjortis og 4 kasser øl, blir du nektet inngang !!!

 

Bil og kjøring er i fokus her, IKKE festen.

 

Men at man kan ta et par øl er en annen ting. Poenget er jo å treffes litt utenom selve banekjøringa, grille, juge, kose oss, og lade opp til en kjempe moro dag.

 

Hvis dere kommer for å feste, får dere ta det på en campingplass i nærheten.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke jeg får kjørt her jeg jan , ser det 90 db på våler mener å huske at jeg hadde 95 på rudskogen ?

Akkurat det holder vi på å sjekke opp da vi har hørt at på Våler så måler de kun ute på banen og at vi dermed ikke trenger noen individuell måling av hver enkelt før dem slipper utpå banen. Hvis det er tilfelle er det bare å ta slippe gassen litt forbi målepunktet ;) Regner med det ordner seg.

 

351RS : skal dere grille og være over på selve Våler banen på lørdag ? Hørt noe snakk om at det var mulig.. Hadde kanskje vært en ide og samla alle som skal reise dagen før på samme sted da for litt juging som det ble sagt tidligere her :P

Det stemmer, det blir muligheter for camping inne på baneområdet, så ikke noe vits å betale for overnatting andre steder da dette blir gratis :)

Link to comment
Share on other sites

Guest karl arvid
DETTE BLIR IKKE NOE RØLPE FEST Bil og kjøring er i fokus her, IKKE festen

 

kjempe bra at det e avklart. Då e da ingen tvil om at eg komme

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...