Jump to content

Min Mondeo mk3 tddi 01/02 mod.


esten

Recommended Posts

  • Replies 388
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hei Esten, om du hadde hatt mulighet til å skaffe meg delenummeret på det interiørlyset du har montert i din Mondeo, de med diodene så hadde det vært fint.

Regner med det må bestilles hos Ford, om du vet om andre steder å få tak i det så må du si fra.

 

Galaxis.

Ford Mondeo Titanium X 2010 2.0 TDCI 140hk MK4 (Panter Black)

Ford Mondeo Ghia 2004 2.0 TDCI 130hk MK3 (INK BLUE)Solgt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har blitt rygget på bakskjermen høyre side på min Mondeo 2004 stv. Fikk de til å ta med hele siden. Takst ble 26000 kr.

Er bare en liten stripe med bulker fra der bakdøra slutter til baklyset. Er usikker om jeg skal ta pengene og fikse skaden selv.

Har en bitteliten bulk i framdøra høyreside etter en idiot på ett kjøpesenter som ikke greide å si ifra heller som ble med på taksten.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har blitt rygget på bakskjermen høyre side på min Mondeo 2004 stv. Fikk de til å ta med hele siden. Takst ble 26000 kr.

Er bare en liten stripe med bulker fra der bakdøra slutter til baklyset. Er usikker om jeg skal ta pengene og fikse skaden selv.

Har en bitteliten bulk i framdøra høyreside etter en idiot på ett kjøpesenter som ikke greide å si ifra heller som ble med på taksten.

 

 

?

 

Hei Esten, om du hadde hatt mulighet til å skaffe meg delenummeret på det interiørlyset du har montert i din Mondeo, de med diodene så hadde det vært fint.

Regner med det må bestilles hos Ford, om du vet om andre steder å få tak i det så må du si fra.

 

Galaxis.

 

 

Skal se hva jeg får til.

Esten

Link to comment
Share on other sites

Tråden startet bra å var informerende de 5-10 første sidene... men nå har jo topic spora helt av, til og med trådstarter er på noe jeg definerer som bærtur ang biler i Polen.

 

Sletter abonnement på denne nå :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Tråden startet bra å var informerende de 5-10 første sidene... men nå har jo topic spora helt av, til og med trådstarter er på noe jeg definerer som bærtur ang biler i Polen.

 

Sletter abonnement på denne nå :wacko:

 

 

Tar den til etterretning.. :blush:

Esten

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Esten, jeg har fått tak i delenummer og interiørlyset og fått d montert og kobla "ubåt lysene".

Jeg kobla "ubåt lysene" på hovedlys bryteren slik at jeg må ha på lysene for at de skal komme på.

Bestillte det på Ford, litt over 700,-

 

Galaxis.

Ford Mondeo Titanium X 2010 2.0 TDCI 140hk MK4 (Panter Black)

Ford Mondeo Ghia 2004 2.0 TDCI 130hk MK3 (INK BLUE)Solgt!

Link to comment
Share on other sites

Esten, jeg har fått tak i delenummer og interiørlyset og fått d montert og kobla "ubåt lysene".

Jeg kobla "ubåt lysene" på hovedlys bryteren slik at jeg må ha på lysene for at de skal komme på.

Bestillte det på Ford, litt over 700,-

 

Galaxis.

 

Bra!! Du får sei fra vess du vil ha likens lys bak å, på ferien fikk æ tak i slike lys med holder for baksete.

 

Har en god del forskjelige mondeo deler for salg, da bilen trolig blir solgt på fredag.

Esten

Link to comment
Share on other sites

Ok, kolles bil ska du ha no da, kolles Mondeo deler har du t salgs da?

 

Galaxis.

 

Uvest kolles bil det bli enda, men det bekke vel over te ein mb 220 cdi kanskje..

 

Har ein god del innendig ting og tang.. Skolla vel ha fylt nån bæreposa å fått det bort.

Esten

Link to comment
Share on other sites

Uvest kolles bil det bli enda, men det bekke vel over te ein mb 220 cdi kanskje..

 

Har ein god del innendig ting og tang.. Skolla vel ha fylt nån bæreposa å fått det bort.

 

 

send en pm når du begynner å legge ut ting og tang for salg da :D

Mondeo ST TDCI "machine silver"

zito miracle 19...bixenon og led overalt...

green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler.

pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene

87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3

Link to comment
Share on other sites

kain ta ein tur å sjå om d e nå æ har bruk ferr ein dag kanskji ?

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...