Jump to content

Ford Sierra Cosworth 4x4


cossie4*4

Recommended Posts

Har kommet fram til at jeg må selge drømmebilen min!

Bilen selges grunnet kjøp av enebolig og tidsmangel.

 

Se finn-annonse for mer info.

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18360540

 

Bilen går for 145000,- grunnet defekt startmotor.

 

Ring eller send sms vist du lurer på noe

 

Edvard Larsen

91711214

Kristiansund

Edited by cossie4*4
Link to comment
Share on other sites

Da er bilen SOLGT!!! :D den havner i Vesterålen til Tommi :P

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Guest Stalin
Da er bilen SOLGT!!! :D den havner i Vesterålen til Tommi :P

 

Den ligger uansett ute igjen for salg på finn.no. Var det mer enn bare startmotoren som ikke fungerte? Merkelig at selger ikke fikser en så enkel ting før salg.

Link to comment
Share on other sites

Bilen er fortsatt tilsalgs

Grunnen er at lakkerer må gjøre opp noe arbeid i hjulbuen bak.

Grunnen er til at jeg selger bilen med defakt startmotor er at jeg nesten ikke har tid til å skru bil nå. Skal til å kjøpe meg hus nå, pluss at barna mine har ferie fra barnehagen, og kjerringa er på jobb hele dagen. Så får nesten ikke tid til noe.

Link to comment
Share on other sites

Den ligger uansett ute igjen for salg på finn.no. Var det mer enn bare startmotoren som ikke fungerte? Merkelig at selger ikke fikser en så enkel ting før salg.

 

For å si det enkelt:

Tommi var på jakt etter en strøken bil og denne svarte ikke hverken til de forventninger fra bilder/info eller prisen på den!

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Altså

Skal være enig om at den rusta som var kommet i hjulbuene bak er utrolig dårlig, og det vil bli rettet på nå. Men å tro at en 19år gammel bil skal være like støken som ny er vel litt for mye å forlange. Så jeg mener dette var synd, både for meg og dere. Både at dere måtte dra så langt for å finne en bil som ikke levde opp til de forventnigene dere hadde, og at for at jeg måtte begynne å legge bilen ut for salg igjen etter at Tommi sa at han skulle ha den og at jeg ikke måtte selge den til noen andre. Istede for å si at jeg må se over bilen først, før jeg sier at jeg skal ha den. Men sånn er livet. Men jeg synes faktisk at bilen er veldig bra for å være Sierra, og med tanke på at den er 19 år gammel. Og så håper jeg at Tommi finner en bil han blir fornøyd med etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Må nok rette deg litt der.

Tommi sa ordrett til deg:

Jeg skal ha bilen vis den er så bra som du sier den er! Da må du ikke selge den til noen andre da jeg garanterer at jeg skal ha den når den er i så støken og bra stand som du sier.

 

Fatter ikke at du skal kvervulere? Svarte så nøytralt jeg kunne på tråden.. Men kan godt forsette diskusjonen med deg både jeg og den andre mekanikkeren som gikk gjennom halve bilen og stoppet der, da dette slett ikke var noe bil for en som må ha hjelp til det meste for å reparere.

 

Og ja Tommi fikk seg strøken cosworth hjem.

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil absolutt ikke kverulere med noen jeg. Jeg mener at han ikke sa det ordrett slik men, vil ikke kverulere. Referere også til litt lengre oppi tråden da du skrev: Da er bilen SOLGT!!! den havner i Vesterålen til Tommi

Slik skriver man vel egentlig ikke før bilen virkelig er solgt.

Men så er vel ikke Cosworth helt den rette bilen til en som treng hjelp til det meste for å reparere heller da, mener jeg.

 

Men som sagt så vil jeg ikke diskutere dette noe mere, jeg er ferdig med denne saken nå. Og siden Tommi har funnet seg en strøken Cosworth så er vel han ferdig med saken også.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil absolutt ikke kverulere med noen jeg. Jeg mener at han ikke sa det ordrett slik men, vil ikke kverulere. Referere også til litt lengre oppi tråden da du skrev: Da er bilen SOLGT!!! den havner i Vesterålen til Tommi

Slik skriver man vel egentlig ikke før bilen virkelig er solgt.

Men så er vel ikke Cosworth helt den rette bilen til en som treng hjelp til det meste for å reparere heller da, mener jeg.

 

Men som sagt så vil jeg ikke diskutere dette noe mere, jeg er ferdig med denne saken nå. Og siden Tommi har funnet seg en strøken Cosworth så er vel han ferdig med saken også.

 

 

spiller ingen rolle om bilen er 19 år eller 100 år. sier man at den er strøken så skal den være strøken!!!

Edited by PMG
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...