Jump to content

Ny priser på Ford...


MrFord

Recommended Posts

taunus 2,3ghia 1980 kostet 114300 uten takluke og servo,

 

Var dyr Taunus.. men fikk man en 2,3 Ghia uten luke og servo da..? Dette var vel obligatorisk 2,3 Ghia utstyr.

Til sammenligning kostet en 78` Granada 2,8i Ghia ca 125.000 kr.

 

Ellers må jeg rette meg selv på en tidligere post i tråden her. Fordi en to-dørs 82` Taunus 1,6 Bravo kostet nok noe mer enn 55.000 kr. Riktig pris er 79.000 kr.

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

En av mine første biler var en Ford Sierra 2.0 CLS. Kvitteringen lå like hel i hanskerommet, og denne 89`modellen kostet 188.500 ny.

 

Ikke Ford, men en av mine andre biler. En 1985 Volvo 740turbo kostet 325.000 ny, i min var det org. montert tlf. og sender, dette kosten 22.000, i 85`!!

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg ikke husker helt feil så lå den en kvitering med på den første Sierraen jeg hadde. 1990 mod CLI med ohc lavkomp motor, kostet da 191.000,-

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

Var ikke så halvgæli det om man regnet om. Ca 280.000 for en SIerra i dagens penger. Stor sedan nå for tiden med lite utstyr ligger jo rundt der.

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikke noe å stikke under ett bildekk at Norge er et avgiftsland :nerd:

 

Så noe på tv en gang om noen som chippa en RAV 4, så snakka de med myndighetene etter på... For å få dette lovlig så måtte de reg. dette og så betal avgifter på resten av effektøkningen... Og det var ikke rent lite heller =)

 

 

*tenkte på det som ble skrevet om RS`en

Edited by FocusRS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...