Jump to content

Trenger en ekspert på Biltema sin Racing Jekk


Sierra-Ole

Recommended Posts

Skulle bytte pakninger i jekken da denne har begynt å lekke, etter å ha tatt ut alle ventiler å byttet o-ringene skulle jeg bare tørke over enheten da denne var full i olje. Etter å ha trudd att alle kuler å fjører va kommt ut fra "hullene" sine å blitt lagt til sides, snudde jeg enheten for å drenere den. "Kling, klong, klang.." Ei fjør, en kule, å en slags ventil lignende enhet kom dettene ut, men fra hvor?! :o

 

Er det noen her inne så skulle ha litt peiling på denne jekken, eventuelt overhalt en før?

1994 Ford Sierra CLXi (ombygd til RS Cosworth)
1998 Audi A4 1.8T Quattro

2012 Volkswagen Caravelle 2.5 TDI 4Motion

Link to comment
Share on other sites

er jo feite garantien på di jekkene , har bytta min 3 ganger jeg . så hvorfor bytte pakkninger når du får en ny uten no problemer?

Leita i en katalog for å finne ut hvor lang garantien er. Men det sto ingenting, ikke har jeg kviteringa heller selfølgelig. Men de spurde på stord hvor lenge jeg hadde hatt den, å når jeg sa att det var det skuffende, bare noen månder så var det ikke noe mer enn ann okey, vis skal prøve å få tak i pakninger. Når jeg skulle hente dem så måtte jeg jo pinade betale 35kr for dem også :P

 

Så får jeg høre att folk får bytte dem hele? Hva skjer? :o

1994 Ford Sierra CLXi (ombygd til RS Cosworth)
1998 Audi A4 1.8T Quattro

2012 Volkswagen Caravelle 2.5 TDI 4Motion

Link to comment
Share on other sites

Er vel 2 års garanti på slikt vel? -å har dem solgt den type jekk så lenge allerede?.. :mellow:

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Link to comment
Share on other sites

Det er vanlig kjøpslov, 2år med kvitering. hos oss på torshov bilrekvisita, gjelder også konto utskrift hos noen leverandører, men andre gjelder kun kvitering.

Edited by jk_racing

Dø ung, å bli et vakkert lik

Link to comment
Share on other sites

Det er 1 års garanti, men du måtte ha kviteringa. Så enkelt var det. Jaja, så kan du jo kjøpe ett paknings sett til 35kr. Fikk det i sammen å den funker fint igjen ^_^

1994 Ford Sierra CLXi (ombygd til RS Cosworth)
1998 Audi A4 1.8T Quattro

2012 Volkswagen Caravelle 2.5 TDI 4Motion

Link to comment
Share on other sites

Jeg gjorde det veldig enkelt : da jeg fikk tatt livet av en skralle så hadde jeg jo ikke tatt vare på kvitt.

 

tok da å kjøpte en maken og byttet den gamle inn igjen etter noen dager med nye kvitteringa. her kan man velge å få igjen penga også-.

83 merkur xr4ti widebody,langtidsprosject.start ca 2015

85 sierra xr4x4 orginal 3dørs. 2.8 v6 turbo,utstilling/bane.sikte på shine på denne her start 2014

85 sierra xr4x4 isbil .v6 3.0(2.8base) rally sugemotor E85/Nos.halvbur.isdekk.fortsetter høsten 2013,kjøre vinter 14:)

88 sierra sedan cosworth replica. sohc 2.0 motor under bygging..E85.høsten 2013

88 Sierra cosworth banebil bredda sedan.kjøre 2014.mye gjennstår.Motor pinto E85 2.0 eller Lima 2.5

Link to comment
Share on other sites

det værste av allt er att det samme sa kasse-mannen, (ble berre feil :P ) men da kan man jo også etterpå bruke angrerettsloven på 30 dager å returnere den nye berre ett par dager etterpå da, så har du vinn vinn situasjon.

1994 Ford Sierra CLXi (ombygd til RS Cosworth)
1998 Audi A4 1.8T Quattro

2012 Volkswagen Caravelle 2.5 TDI 4Motion

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...