Jump to content

Focus Rs


oddrey

Recommended Posts

Heisann :)

 

Har en slik bil selv og er meget fornøyd! ;) Som det blir nevnt over her er det et problem med kjølinga ved aktiv kjøring ja. Jeg har ikke fått utbedret problemet selv enda, men ville anbefalt å kjøpt deg en alu radiator. Endel gutter i England har gjort dette, samtidig som de har montert en egen temp måler.Synd dette ikke kommer org!

Kjempeartig bil å kjøre timeattack med! God kjøreegenskaper! Lykke til i Nurburging! Håper på å få kjørt der selv til sommeren :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde en slik i 2004 til 2005. Og brukte den til det du nevner; Nürburgring :D Den hadde gått 7-8000km da jeg fikk den. Super vogn syns jeg. Hadde selv ingen problemer med kjøling på min, men kanskje jeg ikke kjørte hardt nok.. ;)

 

nurnett03.jpg

 

nurnett02.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Kamerat min brukt slik bil på nurburgring i 2008 uten problem og han kjørt knall hard i 4 dager og kjørt tilbake til england etter på.

Bil var ca 315 hester med upgradet intercooler, bluefin, og graham goode induction kit.

 

Er dette en frontmontert Intercooler handlet hos Graham goode eller Steve? :)

Link to comment
Share on other sites

Er dette en frontmontert Intercooler handlet hos Graham goode eller Steve? :)

 

Nei jeg ta feil, det var en store pre chargecooler rad fra pro alloy sorry.

Den gi mye lavere temps, Han hadde graham goode group A induction kit og tubular manifold (origonal manifold ha mye restriction til power output)

Han brukt special coil pack og forge wastegate actuator og samme exhaust som deg.

Han ha deler til salgs nå fordi han tatt bil tilbake til origonal for han solgt og kjopt ny focus rs (heldig gris)

Mvh steve :D

Link to comment
Share on other sites

Nei jeg ta feil, det var en store pre chargecooler rad fra pro alloy sorry.

Den gi mye lavere temps, Han hadde graham goode group A induction kit og tubular manifold (origonal manifold ha mye restriction til power output)

Han brukt special coil pack og forge wastegate actuator og samme exhaust som deg.

Han ha deler til salgs nå fordi han tatt bil tilbake til origonal for han solgt og kjopt ny focus rs (heldig gris)

Mvh steve :D

 

Ah, du kan hjerne be han sende meg en pm da med hvilke deler han skal selge:)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...