Guest Rageperformance Posted February 27, 2005 Posted February 27, 2005 har lyst på rs turbo.... så lurer på om det er noen her som vil hjelpe meg litt på veg?? tenkte jeg skulle handle bil ca i juli.. da seller jeg sykkelen min ( aprilia rs 125) 98mod... ca 40hest.toppfart ca 180 med en bakpå... heheh
OleK Posted February 27, 2005 Posted February 27, 2005 min kommer til salgs rundt den tid.... http://photobucket.com/albums/v254/olektof...rt%20rst%20cab/ men er ikke veldig lyst til å selge den som en 1.gangsbil til en ungdom...no offence... Cosworth!
Guest nicklas Posted February 28, 2005 Posted February 28, 2005 har du noe ca pris du skal ha for den eller
OleK Posted March 1, 2005 Posted March 1, 2005 rundt 45-50k....har kostet meg ca det dobbelte men... Cosworth!
Guest Rageperformance Posted March 1, 2005 Posted March 1, 2005 hmmm hvorfor vil du egenti ikke selle den som 1 gangsbil????hmm litt info om bilen?? effekt... rust??? noe galt?? osv
Guest nicklas Posted March 1, 2005 Posted March 1, 2005 så på bildene dine olek må si det var en strøken bil, der ligger det en del arbeid bak tror jeg! får se kansje jeg blir en ivrig kjøper rundt den tid:)
Count Posted March 1, 2005 Posted March 1, 2005 Bulk på baklokket...? 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
OleK Posted March 3, 2005 Posted March 3, 2005 stemmer som focus sier her ja.... hvor da, count? kan du referere til et bilde? ta kontakt via PM hvis det er noe dere lurer på Cosworth!
Guest mzziaz Posted March 3, 2005 Posted March 3, 2005 En som kan finne på å kjøre 180 km/h på 125 ccm sykkel (med en bakpå!!) er ikke moden nok til å kjøre RS cab, IMO.
hår ball Posted March 5, 2005 Posted March 5, 2005 skjønner godt va du mener olek, men det finnes faktisk 18 åringer som vill ta med bilen vidre, både innen for tuning og vedlikehold... alle på 18 år har vell forsovit en ekstra dannelse av bly i høyre fot`n, men alle sitter ikke med haue i ræva.. visst jeg hadde visst at jeg ikke hadde hatt nokk omhu til å kjøre rimelig normalt så hadde jeg ikke kjøpt rs turbo`n, da hadde jeg nokk kjøpt en sierra ell noe å smelt i en fjel vegg, men nå mener jeg at jeg er såpass klar i topp etasjen at det skall gå bra
Leo Posted March 5, 2005 Posted March 5, 2005 Jeg solgte min gamle RST til en unggutt, det angra jeg på. Fyren rævkjørte bilen bilen. Trakk egentlig et lettelsens sukk da jeg hørte en brøytebil hadde spist den. Håper noen fikk videre glede av motoren og demperne. RIP dear friend... Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
OleK Posted March 6, 2005 Posted March 6, 2005 såklart, jeg sier ikke at alle 18-åringer er idioter bak rattet med en bil med 200hk+, men 8 av 10 er det....det er fakta.... også som leo sier her, han angrer på det i ettertid...vet om 2 andre meget gode rst'er som har lidd samme skjebne som bilen til leo... derfor... Cosworth!
Leo Posted March 7, 2005 Posted March 7, 2005 En annen ting er at en 200hk RST ikke er noen bra bil for en fersk sjåfør. Min røska såpass i rattet at første prøveturen sendte meg over i motgående kjørefelt to ganger på rappen mellom lysglimtene bak bilen etter turtallssperra... Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
OleK Posted March 7, 2005 Posted March 7, 2005 sterke rst'er er kjent for litt "torque steering" hvis de ikke er satt opp optimalt ja.... Cosworth!
Leo Posted March 7, 2005 Posted March 7, 2005 Litt?? Skal du kjøre med vinkler som ikke spiser opp dekkene dine på no-time, OG du har pulver, kan du belage deg på mer enn "litt"... Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
Guest xsiv Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Hadde jeg fortsatt vært 17 år og stått og sett etter biler så hadde jeg ikke velgt en rs turbo, jeg har innsett att det er en utdøende rase. og flesteparten er rævkjørt til di grader. tror jeg har brukt snart 30 000 på fiksings på bilen, båte kosmetisk og mekanisk. mann skal ikke ødelegge en gammel ford, Mann skal ta vare på den.
OleK Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 finner du rett bil så kan du likevel gjøre et greit kjøp. og bilen min har kosta meg ca 90-100k nå, så ikke klag over 30k! Cosworth!
Guest xsiv Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 hehe, ja men ettersom hvor lenge jeg har eid bilen min, så sier det litt. jeg kjøpte den i desember. regner med du har hatt din nokså mye lengre.og det er jo bare begynnelsen.
Recommended Posts