Jump to content

ALT av deler selges


Kjellcorp

Recommended Posts

Etter en blind kar kjørte på meg så er sierraen min skadet. Derfor selges den i deler ettersom det er synd å sende den til huggeriet som den er. kan også selges komplett som den står.

Bilen er skadet som sagt. den har fått seg en kraftig karamell bak. Alt kan selges, f.eke nye sommer\nye vinterdekk dekk til sete trekk :P

 

5374273_520x0.jpg

5374276_520x0.jpg

DSC00159.jpg

 

Bilen står på Raufoss\Toten. Deler kan sendes i posten eller hentes, kjøper betaler frakt !

mail; kjellcorp@hotmail.com

tlf; 48 23 99 61

 

mvh kjell magnus

 

EDIT: link til bilder -> http://s166.photobucket.com/albums/u112/kj...oupe%20RS/vrak/

Edited by Kjellcorp
Link to comment
Share on other sites

Er grillen hel og uten knekte fester?

 

cosworth grillen er ikke hel(den som sitter på nå- ikke på bilde da) Den orginale på bilde er hel å fin. kan ta et bilde av den vis det var den du tentke på ; )

Edited by Kjellcorp
Link to comment
Share on other sites

framfanger å førersete?

 

Framfangeren som er på bildet ligger på lofte og er like fin. eneste som er de listene der leppa er skrudd. de er knek, men det er noe du ikke ser nesten. Har også lat fanger med leppe ;)

 

førersete tror jeg er bra, har vært sete trekk på den siden bilen var ny etter han gamle karn jeg kjøpte den av. men kan ta det av se på det, varme sete funker også veldig bra på det :)

Link to comment
Share on other sites

dørene er rimelig strøkne. litt overflatig rust mener jeg det var. skal ta bilder av de ; )

 

bilen er ikke hentet enda. men den blir hentet i helga vil jeg tro. eller like over helga. så sant de flytter bilene som står i veien. og da er det skal jeg ta bilder av det som er spurt etter ; )

Link to comment
Share on other sites

Er rs-skjørtene på denne like som rs-skjørtene på mk2?

 

Isåfall hvordan er standen på de? Og har de festeskinna?

 

Pris? :)

- 2008 Ford Focus <-- Nåværende

- 2002 Skoda Fabia (Solgt)

- 2019 Ford Mondeo <-- Nåværende

- 2012 Ford Focus (Solgt)

- 2010 Citroën Berlingo (Solgt)

- 2004 Bmw 316i (Solgt)

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL(Solgt)

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend(Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL(Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT(Solgt. Senere død...)

Link to comment
Share on other sites

Framfangeren som er på bildet ligger på lofte og er like fin. eneste som er de listene der leppa er skrudd. de er knek, men det er noe du ikke ser nesten. Har også lat fanger med leppe ;)

 

Begge fangerne er jo lat fanger, bare at det sitter rs leppe på den ene og en bakfanger oppned på den andre :lol:

- Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3

Link to comment
Share on other sites

Begge fangerne er jo lat fanger, bare at det sitter rs leppe på den ene og en bakfanger oppned på den andre :lol:

 

jaja. men du skjønner pointed! ? hehe

 

Helt ærlig så aner jeg ikke, men vil iallfal tro de passer omhverandre...? mangler 1 plugg på vær side. men kan skal ta noen bilder av det når den kommer hjem ;)

Link to comment
Share on other sites

sierrapøwer- Dørene er det flere som er interrisert i nå. så selges komlpett.

 

adptech- gi bud ;)

 

 

Har snakket med de folka der bilen står. det var så hektisk for dem at de kunne ikke gjøre det i helga. men de skulle ringe når de hadde fått den fram.

Men skal ringe å mase litt mer. tar jo bare 5 min å dra den ut da :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...