Jump to content

Min Mondeo Titanium S 2010


Norum

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gratulere med veldig fin bil!

 

20" går på Mondeoen og ser veldig bra ut, men sånn som har blitt sagt tidligere i tråden her, blir bilen veldig sporete, og i tillegg er ikke Continental noe å ha i den størrelsen, gummiblandingen er så enormt myk, vi har hatt en del klager på det på jobben, der kunder har kommet inn etter noen måneder og de for alvor begynner å se slitasjen.

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Link to comment
Share on other sites

Er ikke noe tvil om at det er fint med 20 tommere. Men mye av komforten går føyken med så store hjul. Har selv 20" og coilovers, men akkurat det er for spesielt interresserte:) Nå er vel ikke Conti et must, fins mye som er vel så bra. Falken har jeg på min nå, støysvake, bra grep og varer lengre enn Conti.

2016 2.0 Ecoboost Titanium Kombi White Platinum

Link to comment
Share on other sites

Sånn som det ser ut nå så kan jeg få tak i de S-max 20" felgene for en billig penge, spørsmålet blir da om det vil da gå veldig utover komforten. Når våren kommer kan jeg selvfølgelig prøve med begge deler og finne ut hva som passer meg best.

Ford Mondeo 2010 Titanium S

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hva slags type ht elementer som blir brukt orginalt i mondeo? Regner med at det ikke er type Burmester elementer i denne bilen orginalt :lol:

Edited by Norum

Ford Mondeo 2010 Titanium S

Link to comment
Share on other sites

:wub: :wub: :wub: Sånn vil jeg også ha!!! Helst med 2,5T :lol:

 

Nydelige biler! Gratulere så mye til dere alle B)

 

Hadde gjort seg med en 2.5T ja :cool2: . Ble fort for dyrt det for meg, men er veldig fornøyd med tolitern :)

Ford Mondeo 2010 Titanium S

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mulig dette er et veldig dumt spørsmål på dette forumet, men jeg driver å ser litt rundt etter nye felger, i den forbindelse så lurer jeg på hva ET er?

Ford Mondeo 2010 Titanium S

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da var sommerdekka på bilen og gått var nå det:) Sporer litt, men det visste jeg i grunn på forhånd at det kom til å gjøre.

 

Er det noen her som har montert konfilter på Mk4?

Ford Mondeo 2010 Titanium S

Link to comment
Share on other sites

Da var sommerdekka på bilen og gått var nå det:) Sporer litt, men det visste jeg i grunn på forhånd at det kom til å gjøre.

 

Er det noen her som har montert konfilter på Mk4?

 

jeg har forsøkt konfilter på mk3. ikke no særlig. :P

diesel du har?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...