Jump to content

Min Mondeo Titanium S 2010


Norum

Recommended Posts

Hei.

 

Helt ny her på forumet :)

 

Jeg kjøpte meg min første bil i oktober 09. Kriteriene var god plass til barnevogn, barnesete og komfor. Hadde i grunn ikke noen spesiell bil i tankene før handel, men jeg prøvekjørte en mondeo og synes den var veldig god å kjøre. Dagen etter bestilte jeg meg en Mondeo Titanium S i fargen Sey grey :)

 

Har bare noen dårlige bilder enn så lenge.

 

mondeo1-1.jpg

 

mondeo4-1.jpg

 

Mondeo3-1.jpg

 

mondeo5.jpg

 

 

Skal få tatt bedre bilder etterhvert. Må bare skaffe meg et kamera først :) Ellers har jeg vel ikke noen store planer for denne bilen, men tenker det blir et felgbytte til sommern da de som fulgte med på sommer dekka ikke var så fine synes jeg.

 

Mvh

 

Andreas,

Ford Mondeo 2010 Titanium S

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hei du, gratulere med ny og fin bil..Du skrev at du vurderte å bytte sommer felgene dine, hvor stor er de, og hvordan ser de ut?

 

Hei og takk for det :) Ja jeg vurderer det, men må først se hvordan de blir blir på bilen. Det er 235x40x18.

 

17_5-eiket_lettvekts_aluminiumsfelg.jpg

 

 

 

Velkommen til FMCN!!:D Og gratulere med nydelig bil..:) Bare å få lagt ut flere bilder..

 

Tusen takk for det :D Fant ut i natt at det var et Ford forum så måtte jo registrere meg :) Skal få tatt flere bilder når jeg har fått meg et skikkelig kamera.

Ford Mondeo 2010 Titanium S

Link to comment
Share on other sites

Fint om du gir beskjed viss du skal seelge de da! :D

 

 

Hei og takk for det :) Ja jeg vurderer det, men må først se hvordan de blir blir på bilen. Det er 235x40x18.

 

17_5-eiket_lettvekts_aluminiumsfelg.jpg

 

 

 

 

 

 

Tusen takk for det :D Fant ut i natt at det var et Ford forum så måtte jo registrere meg :) Skal få tatt flere bilder når jeg har fått meg et skikkelig kamera.

Esten

Link to comment
Share on other sites

Hei folkens.

 

Jeg driver å ser litt rundt etter nye potensielle felger til bilen min. Noen som har gode tips om hva som kan passe bra på en mondeo stv? Funnet noen fine felger fra InterAction som kanskje kan passe bra.

Ford Mondeo 2010 Titanium S

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Takk for tips :)

 

Men det passer det med 20" på mondeo da? Hmm når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk det er de jeg har liggende nede i boden, bare at de er i 18" :P Må ned å sjekke..

Ford Mondeo 2010 Titanium S

Link to comment
Share on other sites

Var i grunn det jeg tenkte meg ja. Men får jeg nå se når sommern kommer :) Blir det for ille så får jeg gå ned en dim på felgene da.

 

Er forøvrig disse som fulgte med bilen.

 

DSCN1882.jpg

Ford Mondeo 2010 Titanium S

Link to comment
Share on other sites

Har prøvd en del av disse bilene med varierende dimensjoner, og har inntrykk av at det er stor forskjell på dekkmerkene. Bilen var betraktelig mindre sporfølsom med Nankang!!!! i 20" enn med Continental. Conti dekkene passer ikke på denne bilen nesten uansett dim

 

Forøvrig så er de felgene på den sorte på bildet til Minibønna nesten de fineste etter min smak

Over til fienden...

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med ny bil og velkommen ja :)

 

Flott bil, Titanium S er jo helt kjempe! Da må du jo prikke den med 20", det skal passe fint. Tror bare du må bygge litt om på spacer, men er ikke sikker. Jeg vurderte lenge samme bil, men endte selv opp med BMW e-61.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med ny bil og velkommen ja :)

 

Flott bil, Titanium S er jo helt kjempe! Da må du jo prikke den med 20", det skal passe fint. Tror bare du må bygge litt om på spacer, men er ikke sikker. Jeg vurderte lenge samme bil, men endte selv opp med BMW e-61.

 

Hei og tusen takk for det :)

 

Er kjempefornøyd med bilen så langt:) 20" synes jeg høres alvorlig stort ut på den bilen. Hvordan blir det med 30 mm senk? Har funnet ut at ford leverer eibach senkesett til denne bilen så jeg vurderer om jeg skal slå til på det også. Spacere har jeg lite greie på så det må jeg lese mer om :)

Ford Mondeo 2010 Titanium S

Link to comment
Share on other sites

Hei og tusen takk for det :)

 

Er kjempefornøyd med bilen så langt:) 20" synes jeg høres alvorlig stort ut på den bilen. Hvordan blir det med 30 mm senk? Har funnet ut at ford leverer eibach senkesett til denne bilen så jeg vurderer om jeg skal slå til på det også. Spacere har jeg lite greie på så det må jeg lese mer om :)

 

Fungerer kjempe fint med senking og 20" felger.

Trenger ikke spacere.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...