haawaii Posted February 26, 2010 Share Posted February 26, 2010 kompis av meg hadde setetrekk med fiskekroker i... men bilen ble stjælt allikavel... var en nissan sunny.. ikke største tapet. men håper han fyren fortsatt har merker i rævva hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andraan Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 kompis av meg hadde setetrekk med fiskekroker i... men bilen ble stjælt allikavel... var en nissan sunny.. ikke største tapet. men håper han fyren fortsatt har merker i rævva hehe Haha, søskenbarnet til modern gjorde det for noen år siden, var en somalier somvar i garasjen hans og stjal cd-spilleren ut av bilen hans, tre ganger på rad!Siste gangen kjøpte han en dyr Pioneer så han garantert kom tilbake, også satte han12 stoore sluker under setetrekket. Fyren satte seg fast så politiet måtte skjære av setetrekket da de kom.Det endte med skyss av politiet til sykehuset 85' Ford Scorpio 2.0 CL "A man who dares to waste one hour of time has not discovered the value of life."-Charles Darwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
SierraPøwer Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 Ikke fått noen tips/hørt noe mere om bilen? 1986 Ford Sierra Coupe 1986 MK1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RC 45 Posted March 2, 2010 Author Share Posted March 2, 2010 (edited) Ikke noe nytt nei. 50 000,- til den som kommer med tips så den blir funnet! Edited August 23, 2010 by RC 45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworthfrelst Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Du har ikke hatt noen utenlandske arbeidere hjemme hos deg eller i borettslaget som har vært litt nysjerrige på den bilen eller? Sierra 87(mk1) 3dørs Sierra 82(cosworth) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonyku Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Var det denne jeg leste om som sto parkert inni ett garasje/parkeringsannlegg? -91 535i Turbo-94 530i delebil-98 E36 Touring Link to comment Share on other sites More sharing options...
RC 45 Posted March 11, 2010 Author Share Posted March 11, 2010 Du har ikke hatt noen utenlandske arbeidere hjemme hos deg eller i borettslaget som har vært litt nysjerrige på den bilen eller? Nei, dårlig med det. Bilen stod ikke på min adresse. Den stod på enn annen adresse i halden. Det står også flere fine biler der, men de var ikke rørt. Bilen min hadde også på en spesiell rattlås med sirene på. Så de hadde nok bestemt seg på forhånd for hvilken bil de skulle ha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosworthfrelst Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 Nei, dårlig med det. Bilen stod ikke på min adresse. Den stod på enn annen adresse i halden. Det står også flere fine biler der, men de var ikke rørt. Bilen min hadde også på en spesiell rattlås med sirene på. Så de hadde nok bestemt seg på forhånd for hvilken bil de skulle ha. Okok,daså Men dette stedet ligger det sånn at det er mye folk som er rundt der eller er det litt skjult sted så det må ha vært noen som har visst om stedet/å bil eller noen som faktisk har spionert på deg for og finne ut hvor dem kan stjele bilen. For er det få som vet om det så er det bare og forhøre dem andre du deler plass med ass,tilfelle det er noen som faktisk er misunnelig på bilen din og ikke er helt kompis! Vertfall med tanke på at dem ikke har prøvd,eller rørt noen av de andre bilene så langt eller vært der og henta noe annet i senere tid. Sierra 87(mk1) 3dørs Sierra 82(cosworth) Link to comment Share on other sites More sharing options...
etakle Posted March 11, 2010 Share Posted March 11, 2010 25 000,- til den som kommer med tips så den blir funnet! Hmm tror jeg må begynne og lete hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sjanten Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Ikke noe nytt nei. 25 000,- til den som kommer med tips så den blir funnet! http://www.allegro.pl/item991327255_ford_s...worth_look.html Nå kan ikke jeg si sikkert at dette er en bil til salgs, eller om det er et tuningselskap som har tatt et tilfeldig bilde fra en annen annonse, men har ikke samvittighet til å la være å tipse om det, men tror det kan være noe i det Torp Racing sa om www.allergo.pl. Håper det var til hjelp! Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 http://www.allegro.pl/item991327255_ford_s...worth_look.html Nå kan ikke jeg si sikkert at dette er en bil til salgs, eller om det er et tuningselskap som har tatt et tilfeldig bilde fra en annen annonse, men har ikke samvittighet til å la være å tipse om det, men tror det kan være noe i det Torp Racing sa om www.allergo.pl. Håper det var til hjelp! MvhHøyrestyrt ? Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
RC 45 Posted April 12, 2010 Author Share Posted April 12, 2010 Kjempeflott at dere har meg i bakhodet når dere finner noe.Men dette er nok ikke min bil, ser ut som rattet er på feil side. Men jeg takker for for tipset Surt og ikke ha bilen nå! SOLSKINN og greier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bdt Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Er jo et par folk inne på forumet her som har tatt et par cosworth`r før...så kanskje de har en ekstra stående i garasjen nå. COS it`s WORTH it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 er disse kjent ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RC 45 Posted April 12, 2010 Author Share Posted April 12, 2010 er disse kjent ? Ja, det lurer jeg på også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Ja, det lurer jeg på også Ene ble hvertfall navngitt etter en tur oppi Gjøvik, og en til har tidligere innrømmet noen tidligere gjerninger i samme tråd. Men dette er ikke stedet å diskutere navn Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 heller stedet å levere videre link til tråd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sierrarune Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 heller stedet å levere videre link til tråd x1 Ford Sierra 2.0i DOHC 1993 (vinterbil/bruksbil)-Opel Omega 2.0i LS 1990 (prosjekt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 er jo ikke værre enn å ta ett lite søk.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RC 45 Posted August 24, 2010 Author Share Posted August 24, 2010 (edited) Etter og ha lest tråden om den grå Mitsubishi Lancer EVO VI på VACN forumet som ble stjålet så er nådusøren øket til kroner 50 000,- Kontaktinfo først i tråden. Edited August 24, 2010 by RC 45 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Xerei Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 vel, jeg holder øynene åpne her på Toten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriksen racing Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 (edited) Æsj **** at folk ikke greier å holde de feite fingra sine unna.. Meeen, jeg bare sier det, tracking er tingen... det er vel alle`s verste mareritt, å bli robbet!!. tracking sier du.. hvorfor da? funker utmerket med cal:.40s&w acp Edited October 1, 2010 by eriksen racing Eriksen racing Link to comment Share on other sites More sharing options...
sierracossie Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Æsj **** at folk ikke greier å holde de feite fingra sine unna.. Meeen, jeg bare sier det, tracking er tingen...Tracking funket ikke i mitt tilfelle med stjålet Bmw e30 m3 og motorsykkel Yamaha R1. Tyvene fant brikkene i begge kjøretøy. 86 sierra cosworth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akselander Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Tracking funket ikke i mitt tilfelle med stjålet Bmw e30 m3 og motorsykkel Yamaha R1. Tyvene fant brikkene i begge kjøretøy. Hvor godt vekkgjemt var tracking antennene? '87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90) '83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth_ftw Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Hjelper vel ikke å gjemme de vekk hvis idiotene har med seg riktig verktøy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts