Jump to content

Cosworth stjålet!


RC 45

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

kompis av meg hadde setetrekk med fiskekroker i... men bilen ble stjælt allikavel... var en nissan sunny.. ikke største tapet. men håper han fyren fortsatt har merker i rævva hehe

 

Haha, søskenbarnet til modern gjorde det for noen år siden, var en somalier som

var i garasjen hans og stjal cd-spilleren ut av bilen hans, tre ganger på rad!

Siste gangen kjøpte han en dyr Pioneer så han garantert kom tilbake, også satte han

12 stoore sluker under setetrekket. Fyren satte seg fast så politiet måtte skjære av setetrekket da de kom.

Det endte med skyss av politiet til sykehuset :P

85' Ford Scorpio 2.0 CL

 

"A man who dares to waste one hour of time has not discovered the value of life."

-Charles Darwin

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Du har ikke hatt noen utenlandske arbeidere hjemme hos deg eller i borettslaget som har vært litt nysjerrige på den bilen eller?

 

Nei, dårlig med det. Bilen stod ikke på min adresse. Den stod på enn annen adresse i halden.

Det står også flere fine biler der, men de var ikke rørt. Bilen min hadde også på en spesiell rattlås med sirene på.

Så de hadde nok bestemt seg på forhånd for hvilken bil de skulle ha.

Link to comment
Share on other sites

Nei, dårlig med det. Bilen stod ikke på min adresse. Den stod på enn annen adresse i halden.

Det står også flere fine biler der, men de var ikke rørt. Bilen min hadde også på en spesiell rattlås med sirene på.

Så de hadde nok bestemt seg på forhånd for hvilken bil de skulle ha.

 

 

Okok,daså :( Men dette stedet ligger det sånn at det er mye folk som er rundt der eller er det litt skjult sted så det må ha vært noen som har visst om stedet/å bil eller noen som faktisk har spionert på deg for og finne ut hvor dem kan stjele bilen. For er det få som vet om det så er det bare og forhøre dem andre du deler plass med ass,tilfelle det er noen som faktisk er misunnelig på bilen din og ikke er helt kompis! Vertfall med tanke på at dem ikke har prøvd,eller rørt noen av de andre bilene så langt eller vært der og henta noe annet i senere tid.

Sierra 87(mk1) 3dørs

Sierra 82(cosworth)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Sjanten
Ikke noe nytt nei. :(

 

25 000,- til den som kommer med tips så den blir funnet!

 

http://www.allegro.pl/item991327255_ford_s...worth_look.html

 

Nå kan ikke jeg si sikkert at dette er en bil til salgs, eller om det er et tuningselskap som har tatt et tilfeldig bilde fra en annen annonse, men har ikke samvittighet til å la være å tipse om det, men tror det kan være noe i det Torp Racing sa om www.allergo.pl.

 

Håper det var til hjelp!

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

http://www.allegro.pl/item991327255_ford_s...worth_look.html

 

Nå kan ikke jeg si sikkert at dette er en bil til salgs, eller om det er et tuningselskap som har tatt et tilfeldig bilde fra en annen annonse, men har ikke samvittighet til å la være å tipse om det, men tror det kan være noe i det Torp Racing sa om www.allergo.pl.

 

Håper det var til hjelp!

 

Mvh

Høyrestyrt ?

Link to comment
Share on other sites

Kjempeflott at dere har meg i bakhodet når dere finner noe.

Men dette er nok ikke min bil, ser ut som rattet er på feil side.

 

Men jeg takker for for tipset :)

 

Surt og ikke ha bilen nå! SOLSKINN og greier! :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Etter og ha lest tråden om den grå Mitsubishi Lancer EVO VI på VACN forumet som ble stjålet så er nå

dusøren øket til kroner 50 000,-

 

Kontaktinfo først i tråden.

Edited by RC 45
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Æsj **** at folk ikke greier å holde de feite fingra sine unna.. Meeen, jeg bare sier det, tracking er tingen...

 

det er vel alle`s verste mareritt, å bli robbet!!. tracking sier du.. hvorfor da? funker utmerket med cal:.40s&w acp :wub: :rolleyes:

Edited by eriksen racing

Eriksen racing

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Æsj **** at folk ikke greier å holde de feite fingra sine unna.. Meeen, jeg bare sier det, tracking er tingen...

Tracking funket ikke i mitt tilfelle med stjålet Bmw e30 m3 og motorsykkel Yamaha R1.

Tyvene fant brikkene i begge kjøretøy.

86 sierra cosworth
 

Link to comment
Share on other sites

Tracking funket ikke i mitt tilfelle med stjålet Bmw e30 m3 og motorsykkel Yamaha R1.

Tyvene fant brikkene i begge kjøretøy.

 

Hvor godt vekkgjemt var tracking antennene?

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...