Jump to content

Rust garanti ?


KennethJohnsen

Recommended Posts

Hadde interiør rens å vask på bilen i dag å fant litt rust rundt forbi, men usikker på om d er av typen som blir dekka av garanti. jeg mener d er dårlig lakkering(har vært lakka på ford tidligere)

 

Bilder kan kansje forklare mer...

post-6067-1268521687_thumb.jpg

post-6067-1268521784_thumb.jpg

post-6067-1268521877_thumb.jpg

post-6067-1268521923_thumb.jpg

 

Har også flasset av ett stort stykke lakk på høyre kanal, glemte å få tatt bilde av d,

Men d att den flasser av er vel ett tegn på att han som var til å lakka ikke hadde heilt snøring på å han holdt på med???

Link to comment
Share on other sites

Den skaden på bakskjermen ser ut som det samme som jeg har på min Mk3. Ser ut til at støtfangeren har ligget og gnisset mot karosseriet og laget hull i lakken. En sånn skade kommer gjerne av at en rygger til det stopper i en snøfonn eller lignende, tviler på den går under garanti. Den på hjulbuen kan jo være forårsaket av steinsprut, heller ikke garanti vil jeg tippe. Når det gjelder den saken rundt speilet og evt. på kanalen, så kan det vel være snakk om dårlig grunnarbeid, vanskelig å si utifra bilder.

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

Ja lakken skal jo ikke flasse av i lag selv om det kommer en stripe og litt rust. Det der ser ut som dårlig grunnarbeid. Er vel en viss mulighet at det samme gjelder for de andre stedene også. Det har kanskje vert litt rust som ikke har blitt fjernet godt nok, og så kommer det tilbake med flassende lakk og denslags knask.

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...