Jump to content

en magenta sedan


kjelli`s

Recommended Posts

har ikke hørt en suksess historie om trackguard her inne enda. og de aller fleste cosworher som blir stjålet i norge er og blir borte. hvorfor ikke gjøre noe så bilen er så sykt lett stjele? som foreksempel; hjemmelaga startsperrer, drivverkslås, sjikkelig rattlås, BRÅKETE alarmer kobla på dumme måter. bedre å være føre var, en ettersnar.

 

Ja, eller noe så enkelt som et "snap-off" ratt. Finnes kit å få kjøpt hos Burton.

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Oi, dette var uvanlig nyheter. Funnet like hel, kun defekte låser og en stjålet mobil.. I hvertfall vil jeg si det var gode nyheter, og godt å høre!

 

Enig med Tony over meg, håper utfallet for kverna og rc45 blir likedan!!

logo_cosworth_small.gif
Link to comment
Share on other sites

Godt at den kom til rette igjen! Får håpe de ikke har havarert den og at du får beholde den denne gangen.

Ikke ofte disse stjåøet trådene får god ende desverre.

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

det er en 4x4,så den er ikke så lett og slite bakdekk med... :)

 

det ble sått fyr på bua til tollerne "svenske grensen" og bua på vekta på kongsvinger samme natt som denne ble borte.. politiet mener det har en sammenheng...

 

noen var nok litt sur på toll og avgifts direktoratet...

 

å det er jo en fin bil og stikke av med,om politi skulle dukket opp.. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Jepp, min gamle bil..

Jeg kjøpte den som 4x4 og bygde den om til 2wd hver gang det røk en girkasse.. Så den bilen har gått på rudskogen som både 2 og 4x4 med fix it kasse og quaife differ, solgte den med orginalt driverk men med 7.5'' bakaksling. Og ja, det var jo både hoved strøms bryter og start knapp på den..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...