Jump to content

Recommended Posts

Posted

Den sitter til høyre for gass pedalen. Du må faktisk skru løs gasspedalen (3stk M6 muttere) og fjerne den. Til høyre for gasspedalen sitter et lokk med torx skruer, T20 mener jeg det var. Skru løs disse og dra pollenfilteret ut.

Enjoy :D

Posted

Glad det ikke er min bil og jeg som skal gjøre det da :D

Er SÅÅÅ glad jeg har jobb som mekaniker på personbiler. Bedre å skru lastebiler da gitt.

Skulle vært med en ikke i første setningen eller? Hehe.

Posted
Glad det ikke er min bil og jeg som skal gjøre det da :D

Skulle vært med en ikke i første setningen eller? Hehe.

Aaah... bummer, mista jo hele poenget der.

Skulle jo seff vært med en "IKKE" i den første setningen ja :P

Posted (edited)

2min, tror det ikke før jeg ser det.

Menmen, litt av en patent det der.

Tror jeg brukte 1 time på det da jeg hadde slik Mondeo.

Gasspedalen må forresten fjernes den også.

Litt enklere på BMW´n min, skifta i dag, tror jeg brukte 1min jeg og da bytta jeg til og med to stk.

Edited by Minibønna

Motor uten turbo SUGER!

Posted

Har gjort dette alt for mange ganger på jobb, og med 1/8 luftskralle, kort forlenger, 10mm pipe og 7mm pipe / T20 torx pipe tar det ikke mer enn ca 2min :)

Men så har jeg gjort det noen titalls ganger også da ;)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her

Posted
sex er en 2min jobb når man vet hva man skal gjøre, men er litt knotete første gangen :)

javææææl :lol:

Kom til meg så skal jeg lære deg litt :P

Slemt å redigere det man skriver :P

Posted

Siden det ble så mye preik om det igår, så måtte jeg bare ta tiden på en 07mod Mondeo som jeg hadde på service igår :P

Tok 2min og 33sek når jeg hadde verktøyet klart, så vil nå ikke si at jeg bommet med så alt for mye tid da :P

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her

Posted
Siden det ble så mye preik om det igår, så måtte jeg bare ta tiden på en 07mod Mondeo som jeg hadde på service igår :P

Tok 2min og 33sek når jeg hadde verktøyet klart, så vil nå ikke si at jeg bommet med så alt for mye tid da :P

Ble bonus på den jobben da hehe, er ca den tid det går ja. En haug med bilmerker, som har den plasseringa nå

Posted
Hehe, måtte bare prøve siden det ble så mye snakk om det hehe :P

Åjadda, mange min spart da hehe :P

Hehe ja, må bare passe deg så du ikke blir bonus rytter og ikke likt blant de andre, vi har noen her hehe

Posted

Jepp, han ene, slurver for ****** også, og vi andre må ta igjen jobbene. Uansett hvor mye vi klager, blir det ikke noe bedre. Klar for litt oppvask her hehe