Jump to content

Scorpio 2,9 BRD?


granadaghia

Recommended Posts

Lurte på om det stemmer at det skal sitte en lamba-sonde på kvart rør ut frå eksosmanifoild eller om det er nok med en lamba-sonde der røra går sammen til 1 rør?

 

Originalt sitter det en på hver side :) Tenkte du å koble bort en? Original styrenhet?

Edited by Emtec

For å lykkes må man feile

Link to comment
Share on other sites

nei....var bare det at denne brd motoren sto i en granada for ca 10år sida men då gikk den dårlig.....grunnen var sikkert at der kun var oppkobla 1 lambasonde på høgre eksos......kan ikkje det stemme.

 

Korfor koble bort en da igrunn??

Link to comment
Share on other sites

nei....var bare det at denne brd motoren sto i en granada for ca 10år sida men då gikk den dårlig.....grunnen var sikkert at der kun var oppkobla 1 lambasonde på høgre eksos......kan ikkje det stemme.

 

Korfor koble bort en da igrunn??

 

Var borti tidligere der en labmda var defekt og da gikk den ikke skikkelig, så med original styrenhet vil den ikke funke optimalt nei, dersom jeg husker rett så står det en på hvert rør som går ned ved torpedoveggen. Så det stemmer nok at effekten kan bli så som så :D

For å lykkes må man feile

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Var borti tidligere der en labmda var defekt og da gikk den ikke skikkelig, så med original styrenhet vil den ikke funke optimalt nei, dersom jeg husker rett så står det en på hvert rør som går ned ved torpedoveggen. Så det stemmer nok at effekten kan bli så som så :D

 

BRD versjoner har ett framre rør, med kun en lamdasonde der eksosen fra hver side møtes. Mens BRE versjoner har to separate framre rør og to lamdasonder.

BRD versjoner har forresten t9 girkasse eller automat. BRE har MT75 kasse.

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...