Jump to content

Hva heter dette?


haakie

Recommended Posts

Hei, mangler dette på cosworthen min, lurer på hva det kalles på sider som ebay osv. kunne trengt et. eventuelt om det finnes erstatningsdeksler som tar seg godt ut her?

Hvis noen har et for salg er det bare og si fra ;)

665970.jpeg

Mvh

695371.jpeg

-Sierra Cosworth 89' 2wd

Link to comment
Share on other sites

Om du bare søker på sierra dash så dukker det opp en del.

 

http://cgi.ebay.co.uk/FORD-SIERRA-AMP-REPLACEMENT-TRAY-COSWORTH-/130398667681?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e5c5dc3a1

 

Evnt så er det vel den du skal ha??

Edited by LordSnick

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

Hei, mangler dette på cosworthen min, lurer på hva det kalles på sider som ebay osv. kunne trengt et. eventuelt om det finnes erstatningsdeksler som tar seg godt ut her?

Hvis noen har et for salg er det bare og si fra ;)

 

Er hullet like stort som der du har anlegget?

 

Hadde ikke gjort noe med ett litt større bilde :lol:

Link to comment
Share on other sites

se der ja ble litt kluss i bildeopplastningen. Sitter på en annen pc nå så har ikke bildet her så jeg kan ikke fikse det. men ja det er mellom cd og askebeger. såvidt meg bekjent skal det stå en forsterker orginalt fra ford til anlegget (?).

 

Takk for forslagene så langt, men ingen av disse passer, jeg har prøvd en slik "lomme" som sitter org i sierra men denne har annen dim.

 

Hører til en 89 cosw forresten

 

Lignende bilde fra google med dekselet på plass:

20070829-cosworth%20dash.jpg

695371.jpeg

-Sierra Cosworth 89' 2wd

Link to comment
Share on other sites

Den jeg linka til passer mellom cd spiller og askebeger da jeg selv har kjøpt dette til min. Desstuen ref. du til ett deksel på bildet hvor det sitter en forsterker, hva er det du skal ha egentlig??

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

Noe som passer inn der, alt annet enn et tomt hull. Da får jeg prøve den du linka til lord, men den lignet mistenksomt mye på org Doch deksel. Men takk ;)

 

Den passer. Hadde det tidligere i min.. Nå har jeg en plate der. Den er helt flat. KJøpt som originaldel hos Ford for cirka 2 år siden.

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Noe som passer inn der, alt annet enn et tomt hull. Da får jeg prøve den du linka til lord, men den lignet mistenksomt mye på org Doch deksel. Men takk ;)

 

Hva er målene på hullet?

 

 

Den passer. Hadde det tidligere i min.. Nå har jeg en plate der. Den er helt flat. KJøpt som originaldel hos Ford for cirka 2 år siden.

 

Kjøpte du deksel til hullet til der man har cd-spiller, eller det hullet under?

De er vel ikke like stor?

Link to comment
Share on other sites

Hva er målene på hullet?

 

 

 

 

Kjøpte du deksel til hullet til der man har cd-spiller, eller det hullet under?

De er vel ikke like stor?

 

Kjøpte dekselet som står rett over askebegeret ;) Usikker på om de er like store, men dette dekselet var laget til slik at det passet inne der med noe klips..

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Dem er like store, som combatkit sier. Å min er en 2.9 men rekner med alle Sierra'er med denne typen dash så er desse like store. Som skapt for DVD skjerm ;)

1994 Ford Sierra CLXi (ombygd til RS Cosworth)
1998 Audi A4 1.8T Quattro

2012 Volkswagen Caravelle 2.5 TDI 4Motion

Link to comment
Share on other sites

Ihvertfall ikke likt på alle Sierra. Min vingebil har 2 forskjellige størrelser, og rimelig sikker på at jeg hadde ulike størrelser i en sedan jeg hadde og.

For da kjøpte jeg til hull hvor cd spiller står hos Ford, og det var for lite for hullet under.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...