Jump to content

Recommended Posts

Posted

Selger sa det var noen følere som var gåen, men jeg vet ikke hvilke, akkurat som om motoren kutter. noen som vet hva det kan skyldes? Kan ikke så mye da dette er min første Cossie:) Takk for svar:)

Posted

kan rett og slett vere pluggene som er dårlige eller feil. Få litt opplysninger om bil og oppsett, og som kverneng sier når skjer dette,

trehjulsykel

Posted

Dette skjer på når bilen når 4000rpm. uansett pådrag, kommer ikke over 4000. men skal prøve å bytte plugger, fordelerlokk og pluggledninger.

Posted

hehe kjent problem d der... gjør rein trigger følern, er d mye dritt på den vil motor fjuske å sperre på ca 4000 rpm. er motor trimmet juster ned plugg åpningen til 0,6 mm

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Posted (edited)

Sleit ikke JHS med dette på Escorten sin, for en tid tilbake? Jeg mener bestemt jeg har sett det en eller annen plass. Fant i hvertfall feilen etterhvert.

Edited by Kenneth
logo_cosworth_small.gif
Posted

Sleit ikke JHS med dette på Escorten sin, for en tid tilbake? Jeg mener bestemt jeg har sett det en eller annen plass. Fant i hvertfall feilen etterhvert.

Stemmer det, i mitt tilfelle var det kontakten på lambda som hadde løsnet. Men kan være andre sensorer også.

Om man akkurat har kjøpt bilen og er i tvil, skift alle så vet man hva man har med og gjøre. Koster ikke så mye akkurat.

Posted

Hvor mye kan jeg kjøre i ladetrykk? har grønntopp, 550cc dyser 3 bar map sensor, 3 bar bensintrykksregulator, gr.A topp pakning, original innmat.

Posted

Hvor mye kan jeg kjøre i ladetrykk? har grønntopp, 550cc dyser 3 bar map sensor, 3 bar bensintrykksregulator, gr.A topp pakning, original innmat.

 

med samme som du + stor alu cooler, 3" eksos, MSD tenningsforsterker, Pukkelrygg chip, så kjørte jeg 1.85 bar med

en Turbonetics E50.

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Posted

Har rs 500 cooler også, 3" mongoose original tenning,T3/T4 turbo for jeg kjøpte bilen i forrige uka og da peaka den på 2,3kilo ca. så har noen rådelage på veg i posten. er det enkleste å bytte dem via bunnpanna eller?

Guest mheimly
Posted

Har rs 500 cooler også, 3" mongoose original tenning,T3/T4 turbo for jeg kjøpte bilen i forrige uka og da peaka den på 2,3kilo ca. så har noen rådelage på veg i posten. er det enkleste å bytte dem via bunnpanna eller?

 

Høres ut som du har kjøpt dæ arbeid!!!

Posted

Har rs 500 cooler også, 3" mongoose original tenning,T3/T4 turbo for jeg kjøpte bilen i forrige uka og da peaka den på 2,3kilo ca. så har noen rådelage på veg i posten. er det enkleste å bytte dem via bunnpanna eller?

 

Jeg ville gjort det den veien ja :)

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Posted

Har rs 500 cooler også, 3" mongoose original tenning,T3/T4 turbo for jeg kjøpte bilen i forrige uka og da peaka den på 2,3kilo ca. så har noen rådelage på veg i posten. er det enkleste å bytte dem via bunnpanna eller?

 

Ikke lad ivei uten at du VET du har chip til det, og VET at Afr er på stell.!! ;-)

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Posted

Send en PM til Pukkelrygg du, så svir han en chip til det oppsette du har.

 

Pukkelrygg er MEGET dyktig å en trivelig kar. :)

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
  • 3 years later...
Posted

Sliter med samme på min bil nå. Akkurat 4000, har skiftet plugger, triggersensor..(alle sensorer) fordeler og rotor er relativt nytt. Såg på det i dag, ingen eiring!

Busskort.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...