Jump to content

Pectel sprut


Dorfern

Recommended Posts

Har prøvd Anders Ringstad,men svarer ikke på mail eller tlf-mob.

Anders mapper pectel, men han er ufattelig dårlig til å svare på telefon. Send en melding og forklar situasjonen, så kan det løse seg.

Som olek skriver så mapper også christer hos pbc pectel, både t2 og t6. Han tok min for noen mnd siden og kan anbefales.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Takker for svar!! Ser ut som det blir litt lettere å få mappa bilen nå. Første man som tar tlf får jobben;)

 

grcossie: Har kjøpt meg en 04mod Ford Focus div.1 bil. Artig sak;)

 

Einar

 

Den du har under nicket ditt? Det er jo en artig sak ja, må ikke selge unna før du får kjørt med denne da, som forrige prosjekt.

Raimond Nordnes mapper også pectel

Link to comment
Share on other sites

Den du har under nicket ditt? Det er jo en artig sak ja, må ikke selge unna før du får kjørt med denne da, som forrige prosjekt.

Raimond Nordnes mapper også pectel

 

Nei. det er ikke den.. Må lakkere opp bilen bare++ Er jo en rallycross bil.Har kjørt bilen alt,så da har jeg kommet lengere en sist...hehe.

 

Men den går på ELF turbo evo bensin nå til 55kr literen som ikke er aktuelt å kjøre videre på!

 

Er noen ganger veldig vanskelig å få tak på dissa mappe kara,men når det er flere så er det håp!

 

Einar

 

vis den er brukt i løps sammenheng, kan ecu muligens være låst(passord). da kan det være et problem å la seg mappe.

 

Ja det var det jeg var redd for å,men jeg ringte han som har mappet ecu før(Dave Hill fra Montune) som sa at den ikke var låst eller at det var no passord.

 

Det jeg veit 100% er at det er et grunn program som er åpent.

 

Einar

Link to comment
Share on other sites

Nei. det er ikke den.. Må lakkere opp bilen bare++ Er jo en rallycross bil.Har kjørt bilen alt,så da har jeg kommet lengere en sist...hehe.

 

Men den går på ELF turbo evo bensin nå til 55kr literen som ikke er aktuelt å kjøre videre på!

 

Er noen ganger veldig vanskelig å få tak på dissa mappe kara,men når det er flere så er det håp!

 

Einar

 

 

 

Ja det var det jeg var redd for å,men jeg ringte han som har mappet ecu før(Dave Hill fra Montune) som sa at den ikke var låst eller at det var no passord.

 

Det jeg veit 100% er at det er et grunn program som er åpent.

 

Einar

 

du knne jeg evnt vurdert mapping på e85? :)

Link to comment
Share on other sites

Tror du ikke at en motorsportmotor som er bygget for racefuel har for høy komp. til at den vil fungere på kjip pumpebensin?

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Tror du ikke at en motorsportmotor som er bygget for racefuel har for høy komp. til at den vil fungere på kjip pumpebensin?

 

 

Kan godt hende det! Men jeg tenkte å sette ned efekten så den blir mere holdbar og billigre å drifte. Feil??

 

Det er vel greit å ha et kjiping program som kan brukes på vinter og trening.

 

Einar

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...