Jump to content

motordeler cosworth.


as.

Recommended Posts

Selges

Nye priser 09.11.2010

 

4*4 orginal Kammer med "nye" lager og simringer (200 mil) kr.1500.-

 

2Wd orginale kammer med lager. kr.1000.-

 

2wd Innsug med plenum og spjell. 1500.-

 

Orginale kamdrev 200.- bud.

 

2wd råder 1 stk. 100.-

 

 

Anders. 93067463

Akershus/skjetten

Edited by as.
Link to comment
Share on other sites

Hei. Vil gjerne kjøpe bunpannen, pickup og evt det som trengs for å bygge om min 4x4motor til rwd. Pris?

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Hei. Vil gjerne kjøpe bunpannen, pickup og evt det som trengs for å bygge om min 4x4motor til rwd. Pris?

Vet ikke helt hva som trengs her, men bunnpanne, og oljepumpe(gått 200mil) med pickup og underspyling Tja. 2500.-?

 

hvor mye for bare blokka og stempel ?

Blokka ga jeg 10000.- for skal ha det samme for den. stempla må jeg tenke litt på vill helst selge de med råder.

for ikke demontert blokka helt får om en ukes tid.solgt

Edited by as.
Link to comment
Share on other sites

4x4 veiv?ORG dim?

nei 2wd, slipt 0,75mm på bæring og 0,5mm på råde. dårlig kilespor til reimhjul (ikke regreim hjulet dette er forøvrig nytt) så dette har jeg pleid å lime i tilegg.

Edited by as.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fortsatt masse deler igjen, mye har blitt brukt under 200mil, og alt er i god stand.

Skal selges, lave bud motas.

selges gjerne samlet, til svært fordelaktig pris.

Edited by as.
Link to comment
Share on other sites

bilde av den manifold du har som er modda?

Har ikke, men enkelt fortalt er det lagd en skrå spacerplate som er montert der manifolden er delt,20mm.tykk på motor side og 10mm. tykk på andre side.

Har kjørt i mange år med dette, først bare skrudd men på denne er den sveisa og. (manifold kan altså ikke deles).

Link to comment
Share on other sites

Bilde av omfanget på sprekk i toppen? Jeg er muligens interessert i toppen og den modda fordelern.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Bilder viser skadene dårlig, skal se om jeg får lagt ut i kveld.

Men toppen er veldig dårlig, dekkflate må sveises opp på eksos side alle sylindre (grunnet tenningsbank) og den er sprekt mellom ventilseter ex-inn på begge sett med ventiler i syl.3

Alle venilseter i syl.3 må ut, sprekker må sveies (er trykktestet, og lekker til kjølesystem), selv om man gjør dette vill ikke jeg anbefale å bruke toppen til annet en sugemotor.

Det positive med toppen er: Nye styringer, bra lageroverfall, pinnebolter og porta.

toppen er tom, dvs. bare overfall, styringer og ventilseter.

Edited by as.
Link to comment
Share on other sites

Sugemotor var tanken med den toppen :)

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Bildene viser skadene så dårlig at jeg ikke ser noe vits i å legge de ut, skadene i dekkflata er noen steder så dype att jeg tipper man må planen toppen så mye at man treffer ventilseter Om man ikke sveiser opp først. (skadene sluter ved/under kompring toppakning).

Skal toppen sendes må jeg ha litt for jobben med det, Hentes den holder det vell med winerbrød, kaffe og kanskje en boks snus.

Edited by as.
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...