Jump to content

Folkenes parkeringer!


Aalsen

Recommended Posts

En tidlig morgen var jeg først på denne parkeringen. Jeg parkerte og skulle gjøre et ærend. Jeg var borte i nesten en time, og da jeg skulle til bilen og dra hjem, kom jeg til dette:

 

558445-7-1297789490539.jpg

 

Frem med banneord og hjelpesløshet!! :@ Hva er det folk tenker!?

 

PS: Jeg står i midten!

Edited by Aalsen
Link to comment
Share on other sites

Tidvis er det tydeligvis forbudt for folk å tenke når de parkerer :blink: Har man en rimelig stor åpen plass å parkere på må mange desverre parkere slik at de bruker mest mulig plass, og andre ikke kan komme forbi eller parkere :mad2:

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

 

Haha! Skulle hatt en slik en ja! :D

 

Tidvis er det tydeligvis forbudt for folk å tenke når de parkerer :blink: Har man en rimelig stor åpen plass å parkere på må mange desverre parkere slik at de bruker mest mulig plass, og andre ikke kan komme forbi eller parkere :mad2:

 

Folk gir fae* rett og slett. Men det kan straffe seg for dem da, de kan komme tilbake til en fin skrape i den dyrbare lakken sinn, eller en knust frontlykt. Kanskje et punktert dekk også!?

Link to comment
Share on other sites

Tja, blir i grunn litt dumt å begyne med hærverk da. Heller bedre med noe mer utspekulert, som å få bilene slepa bort med bergningsbil, for bileiers regning selvsagt :smartass:

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Va i Roma forrige helg. Der sku du sett parkering, biler sto parkert 2 i bredden i utkjørselene i kryssene, gikk ikke bilen i lengden når de sku lukeparkere kjørte de bare bilen inn på tvers, halve bilen på fortauet å resten ut i veien.

Helt galskap. absolutt alle bilene eg så der nede va ripet å bulket.

4x4 cosworth

E46 Touring

Link to comment
Share on other sites

En tidlig morgen var jeg først på denne parkeringen. Jeg parkerte og skulle gjøre et ærend. Jeg var borte i nesten en time, og da jeg skulle til bilen og dra hjem, kom jeg til dette:

 

558445-7-1297789490539.jpg

 

Frem med banneord og hjelpesløshet!! :@ Hva er det folk tenker!?

 

PS: Jeg står i midten!

 

Bare en tanke, men vedkommende som sperrer deg inne i fem minutter oppfatter det kansje sånn at en nedsnødd bil har stått, og blir stående en stund..

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Tja, blir i grunn litt dumt å begyne med hærverk da. Heller bedre med noe mer utspekulert, som å få bilene slepa bort med bergningsbil, for bileiers regning selvsagt :smartass:

 

Enig. Hærverk er ikke noe løsning.

Har blitt parkert inne en gang på den måten. Var politisk korrekt og tok buss til sentrum. Da jeg kom tilbake hadde noen parkert bak meg, slik at jeg ikke kom ut.

Dette var rett utenfor det lokale politihuset. En onsdag midt på dagen. Så da stakk jeg innom politiet og lot de ordne opp for meg. :smartass:

Gikk ikke 5 min en gang før jeg var komt meg ut fra den p-plassen :twisted: Heia Politiet ^_^

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bare en tanke, men vedkommende som sperrer deg inne i fem minutter oppfatter det kansje sånn at en nedsnødd bil har stått, og blir stående en stund..

 

Alle ruter (unntatt siderutene bak) er helt fine og tom for snø, slik at det syns at denne bilen har vært varm innvendig for ikke så lenge siden. Det snør ikke akkurat rundt vinduene :P

 

Enig. Hærverk er ikke noe løsning.

Har blitt parkert inne en gang på den måten. Var politisk korrekt og tok buss til sentrum. Da jeg kom tilbake hadde noen parkert bak meg, slik at jeg ikke kom ut.

Dette var rett utenfor det lokale politihuset. En onsdag midt på dagen. Så da stakk jeg innom politiet og lot de ordne opp for meg. :smartass:

Gikk ikke 5 min en gang før jeg var komt meg ut fra den p-plassen :twisted: Heia Politiet ^_^

 

Helt til venstre i bildet er inngangen til politistasjonen :P

Edited by Aalsen
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...