Tore_TJ Posted March 1, 2011 Posted March 1, 2011 (edited) Det er tuv på D2 til escort cosworth De papirene vil jeg gjerne se da jeg mistenker at det er kun det såkalte produksjonspapiret og ikke på selve bremsene.. Ikke finner jeg noe annet papir på de heller. Les denne tråden f.eks å se svaret fra tüv.. Ja annet merke men mener d2 er det samme.. Edited March 1, 2011 by Tore_TJ
Tore_TJ Posted March 4, 2011 Posted March 4, 2011 Hvor er den tråden fra tuv henn da?? Haha glemte å legge den ved :lol: Å nå finner jeg den ikke Sto i grove trekk det jeg sa om at papirene kun var et iso papir på at fabrikken drev tilfredstillende produksjon, og hadde ingenting med bremsekitene å gjøre..
joarhugaas Posted March 9, 2011 Author Posted March 9, 2011 Jeg har tüv-papir på bremsene mine. Dette er D2 96 Escort Cosworth. Lomma Mahle,0,25 overdim, Gr. A, ARP, Jenspeed, Turbonetics e65, Pectel T2, Alcon 6 plater++++++++
Tore_TJ Posted March 9, 2011 Posted March 9, 2011 Jeg har tüv-papir på bremsene mine. Dette er D2 Har lyst å se det papiret hvis det er mulig. Hvis du har mulighet til å scanne det å sende det til meg hadde jeg vært takknemlig
joarhugaas Posted March 9, 2011 Author Posted March 9, 2011 Har lyst å se det papiret hvis det er mulig. Hvis du har mulighet til å scanne det å sende det til meg hadde jeg vært takknemlig Skal vel få til det 96 Escort Cosworth. Lomma Mahle,0,25 overdim, Gr. A, ARP, Jenspeed, Turbonetics e65, Pectel T2, Alcon 6 plater++++++++
joarhugaas Posted September 19, 2012 Author Posted September 19, 2012 Noen som har prøvd denne? Gundersen Denne kan låses av i stående stilling og det er jo en fordel. Vet ikke helt om den 909 har til salgs kan låses av. 96 Escort Cosworth. Lomma Mahle,0,25 overdim, Gr. A, ARP, Jenspeed, Turbonetics e65, Pectel T2, Alcon 6 plater++++++++
RS2k Posted September 19, 2012 Posted September 19, 2012 Selv om den kan låses i "låst" stilling vil jeg sterk anbefale deg og ikke parkere bilen i helling med kun håndbrekket på.For de aller fleste bremsesylindere har en tendens til å sige/lekke over tid. Andreas
joarhugaas Posted September 20, 2012 Author Posted September 20, 2012 Jeg er klar over at de lekker, men på EU-godkjenning, så må brekket kunne låses av.Skal EU-godkjenne bilen lokalt, så får det godkjent, men må kunne løse av brekket. Da bestiller jeg fra Gundersen 96 Escort Cosworth. Lomma Mahle,0,25 overdim, Gr. A, ARP, Jenspeed, Turbonetics e65, Pectel T2, Alcon 6 plater++++++++
hår ball Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Jeg er klar over at de lekker, men på EU-godkjenning, så må brekket kunne låses av.Skal EU-godkjenne bilen lokalt, så får det godkjent, men må kunne løse av brekket. Da bestiller jeg fra Gundersen får ikke til å bruke orginal brekke da, så kjøper du bare ei bremse pumpe og montere in i konsollen? er jo ikke noe hekse kunst
tomnsr Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 Det er jo lov å sette bilen i gir selv om handbrekket står på..
grcossie Posted September 20, 2012 Posted September 20, 2012 får ikke til å bruke orginal brekke da, så kjøper du bare ei bremse pumpe og montere in i konsollen? er jo ikke noe hekse kunst Enkelt å greit, og man får både mekanisk og hydraulisk håndbrems
joarhugaas Posted September 20, 2012 Author Posted September 20, 2012 får ikke til å bruke orginal brekke da, så kjøper du bare ei bremse pumpe og montere in i konsollen? er jo ikke noe hekse kunst Ska gjør ting så vanskelig sjø 96 Escort Cosworth. Lomma Mahle,0,25 overdim, Gr. A, ARP, Jenspeed, Turbonetics e65, Pectel T2, Alcon 6 plater++++++++
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now