Jump to content

ny RS/styling front fanger til mondeo 01-07.


KNAa Racing

Recommended Posts

har en helt ny fanger,er 2 små skader på hjørnene som går mot skjermkant,se bilder..

kan repareres mot tilegg i pris..

selges for 3000,- nypris er 4400?

befinner seg i Trondheim

 

 

Dette er vel RS fanger? ST fanger er litt annerledes og bredere.

Edited by D.Toft
ikke quote bilder

Gi alt du kan inn i svingen og håp på det beste i utgangen.

Link to comment
Share on other sites

Fikk sjekket delenr. Kommer opp som mondeo 01-07 med styling..Så på bilder av st, å den er litt annerledes..

Mulig det er rs allikevel :blush:

Skal sjekke opp dette på mandag..

Dette er en ST fanger.Ford har kun ST fanger og Titanium X fanger som extra utstyr.Jeg har og en helt ny St fanger liggende og er helt vanlig at hjørner knekker av ved frakt.Har byttet mange av disse ST fangere på jobben,Titanium X Fanger er nesten lik,men er dyppere i leggden.

Tilbehøret til fangeren er veldig dyrt.1800 for en lykt til kunde.

Lykke til med salget. :)

Mondeo er så mye penere med disse på. :rolleyes:

Edited by bergen drift team
Link to comment
Share on other sites

Dette er en ST fanger.Ford har kun ST fanger og Titanium X fanger som extra utstyr.Jeg har og en helt ny St fanger liggende og er helt vanlig at hjørner knekker av ved frakt.Har byttet mange av disse ST fangere på jobben,Titanium X Fanger er nesten lik,men er dyppere i leggden.

Tilbehøret til fangeren er veldig dyrt.1800 for en lykt til kunde.

Lykke til med salget. :)

Mondeo er så mye penere med disse på. :rolleyes:

Der tar du nok feil. Jeg kjøpte meg samme fangeren på ford og det er RS fanger. ST og titanium X fanger er like. Den fangeren du har montert på mondeoen til dama di er RS fanger. Søk på ST220 og 2.2 titanium X. Så ser du at den fangeren på disse er ganske annerledes enn den du har. Eneste forskjellen på ST220 og 2.2 titanium X er at titanium X fangeren har kromlist ved siden av grøftelysene, det har ikke ST220. Selve plasten/rammeverket på ST og Titanium fangerne koster ca.9000 kr hos Ford. Har sjekket dette siden jeg retter fronten på en sånn bil nå. Har hatt RS fanger på en bil, bror min hadde ST220 og jeg har nå en 2.2 Titanium X. :blink:

Edited by RS200EVOLUTION

Gi alt du kan inn i svingen og håp på det beste i utgangen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...