Jump to content

Hvem skal på rudskogen ?


Panza

Recommended Posts

Som over.. Hvem skal til Rudskogen ?

 

Hvor er det planen å parkere ?

Når planlegger forlket å ankomme ?

 

Jeg for min deler tenker å komme ca halv 7 lørdag morgen. Står på Go-kart banen ganske nære inngangen hvis det er plass der.

Link to comment
Share on other sites

Guest Butt-Head
Som over.. Hvem skal til Rudskogen ?

 

Hvor er det planen å parkere ?

Når planlegger forlket å ankomme ?

 

Jeg for min deler tenker å komme ca halv 7 lørdag morgen. Står på Go-kart banen ganske nære inngangen hvis det er plass der.

 

Er en del herifrta som skal kjøre nedover.. vi starte her (Statoil på Dal) tiden er ikke helt bestemt ennå.. men det blir vell rundt 06.00 i morgen.

 

Di åpner porta kl 0900.. så det er greit å komme litt tidlig...

Link to comment
Share on other sites

Guest joda^
planen er vel og komme på fredags kvelden rundt 11 tiden meg og joda tenker vi skal prøve og parkere på gokart banen

 

telt blir bra har hørt det skal regne på fredag så kan bli spennende :D  :wink:

 

 

Hehe, kom akkurat fra Rudskogen nå, jeg dro ved 16:30-tiden fra meg til rudskogen i går, kom akkurat inn før det ble fullt. Libtom, kom litt senere, da var det fullt så han måtte dra hjem igjen.

Ble ingen parkering på gocart-banen for min del. fikk plass helt nederst på jordet hvor man kommer kjører inn til rudskogen,kjipt.

Link to comment
Share on other sites

var ikke noe spesilet forbanna da

 

kunne ikke komme inn på området FULLT før klokka 11

 

jeg var der 11.30 :cry:

 

kjørte rundt en stund for å leite etter et sted og parkere men ga opp det også (funker dårlig med senka bil og stå i grøfta) dessuten drev viking og taua inn biler som sto langs veien.

 

så klokka 3 etter og ha grilla på en esso stajon i sarpsborg ga jeg opp og dro hjem....

 

forbanna kjipt skal **** meg ta fri på fredag neste gang så jeg kan være der fredag morgen...

Link to comment
Share on other sites

Fy f**n i h****te !!! :evil: :evil: :evil:

 

Dette var siste gang jeg var på gatebiltreffet i juli måned på Rudskogen, de kan kalle treffet for camping-treff i stedet, det er nærmere realiteten.

 

Når man kommer når portene åpner om morgenen, og bare blir forklart at man kan glemme å komme opp på banen med bilen, fordi det er fullt !! Da blir jeg irritert alså. Årsaken til dette var jo åpenbar, fullt av telt og camping-opplegg, der det burde ha stått biler, hjalp jo ikke akkurat at bilene fra peuogeot-cupen tok store deler av depot-plassen heller, nei fy ****, gatebil suger max :twisted: :twisted:

ALDRI MERE !!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Butt-Head

JEg ver der.. var utroligt dårligt organisert.. ca ingen parkeringsplasser igjen ved motor stadion kl 0700. alt var stappa fult. litt kjipt iomed at vi skulle stille ut den bilen som vi kom med.

 

Men ellers så var det mye show. og ikke minnst sinsykt med folk.

 

Må bare ta av meg ford capsen for norgesmeteren i breisladd.. nemlig caprin!

Var bra oppmøte av ford der.. det liker vi. masse breie fine sierra sladder! :D

 

vi dro ifra ruudskogen rett etter breisladden.. ca kl 1600.. og jeg kom hjem for ca 10 min siden.. :evil: :?

 

Vi var så heldige å ryke vannpoma på bilen, så vi kom ikke lenger enn til Bårstad. ligger i Trøgstad. der stod vi i 6 timer. er ikke lett å få noen til å skaffe en henger og en sjafør på en lørdags kveldl. PS! Vi kjørte ikke ford.. (Volvo vannlekasje racing)

Link to comment
Share on other sites

Kom kl halv 7 lørdag morgen. Fikk beskjed om at det var fullt. Det var bare tull... Etter litt kjefting og mye køståing kom vi oss inn med bilen.

 

Så var det fullt for banekjøring... Fikk omsider haia til oss en plass.. kl 11 ca.. Fikk kjørt 15min før det ble vinka med målflagget.. da dro vi.

 

Møkkaopplegg. Jeg skal ikke på gatebil på Rudskogen mer ihvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

Flere som er misfornøyd med Gatebil Rudskogen i Juli??

 

Godt det er flere av oss...

 

Tenkte nemlig at jeg skulle sende Gatebil folka en liten klage mail..og hvis det er noe du/dere vil at jeg skal ha med så ta å send mail en mail om evt. hva du vill at jeg legge til..(useriøse ting blir jo såklart ikke med da)

 

kom dit ganske tidlig, og kom heller it in med bilen som vi hadde tenkt å ha på utstilling..

Lurer litt på om man må ha navn slik som ruud og de gutta der jeg for at vi skal komme inn med bila våres??Sto å kikka ned på gokart bana og jaggu var det mye ting som it hadde noe der å gjøre..av både telt og "Party-busser",meiner at Gokartbana burde være for folk som kommer å vill utstille bilen sin..eller hva??

og hvorfor i all verden skal de j*** 206 Gutta legge løpet sitt til et GATEBIL arrangement...er dette fordi at de er missunderlige på publikumet som Gatebil trekker tro??? hmmmm :?:

 

Men som sagt send en mail om noe dere vil at jeg skal skrive med i mailen..Blir vel senden den på tirsdag kveld...

Mail-adresse : krnorh@online.no

Link to comment
Share on other sites

noen bekjente av meg hadde vært der borte fra fredag, og allerede på fredag begynnte det å bli fullt inne.

jeg synes faktisk de skal slippe inn folk som skal kjøre på bane, så kan de heller la gutta som ruud og de derre som aldri får bilen til å gå mer en en runde, parkere som alle oss andre som kommer kl halv åtte på morgenen og må gå inn.

M.a.o du må ha en værsting bil for å kunne komme inn på gatebil, eller ha ett gullkjede så stort som en middels kjetting!!!!

Blue Oval Racer

07 Mondeo Tdci Titanium Stv

Link to comment
Share on other sites

Guest RsTurboKim

Jeg kom selv inn ca 6 tida på fredags ettermiddag om måtte parkere nede på jordet i bunnen med krysset... Det var stapp fult oppe da...

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

Jeg lurer litt på om disse Gatebil gutta har starta å tenke mer på å tjene penger enn å lage et sinnsykt bilarrangemnet...virker litt slik..eller hva??

Skal jeg være HELT ærlig er jeg faktisk ikke så veldig hypp på å dra alle de konge fordene som evt blir med i klubben inn på dette arrangementet..dette fordi det blir alt for mye tull som it har noe der å gjøre..slik aom Peugo 206 cup og det drite der..tar likom opp ALT for mye plass...Og hvorfor skal folk dra inn busser med svære telt og sofaer og et ***** stereoanlegg...skjønner liksom it vitsen..

 

Et lite regne eks..hvis de tar inn en buss får de 130,- , en buss tar opp plassen til 3-4 biler..altså så er det tapt (3*130,-)altså 390,-...og iomerd jeg symtes det var ALT for mange busser der så tør jeg påstå å si at det var masse tapt av både penger og biler..nettop fordi de slipper inn alt av busser og telt og vogner der hvor det skulle vært utstillingsbiler...Noen som er enige..????

Link to comment
Share on other sites

Guest RsTurboKim

Kristian du har f*** meg et j**** godt poeng der ass!!!

Er helt enig med deg!!!

Det er godt det ikke er så mye folk på Ford treffet syntes jeg da!! :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Flere som er misfornøyd med Gatebil Rudskogen i Juli??

Tenkte nemlig at jeg skulle sende Gatebil folka en liten klage mail..og hvis det er noe du/dere vil at jeg skal ha med så ta å send mail en mail om evt. hva du vill at jeg legge til..(useriøse ting blir jo såklart ikke med da)

Hva med å bare sende ett avskjedsbrev?

Tror de bare gir F i organisering. Folk kommer jo uansett, og finner seg tydligvis i det. Blir jo billigere på denne måten også.

 

Når man har arrangert samme konsept i Xantall år uten å gjøre noe med det kan man spinne sin egen tanke... :?

 

 

quote="Kristian"]

Sto å kikka ned på gokart bana og jaggu var det mye ting som it hadde noe der å gjøre..av både telt og "Party-busser",meiner at Gokartbana burde være for folk som kommer å vill utstille bilen sin..eller hva??

 

Er jo flere i bussen enn en bil. Slengere som ikke skal kjøre bare ete drikke og feste.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

Jojo,busser betyr mere folk,men hjelper ikke mye å MANGE fulle folk et år, for det vil da resultere i at det ikke vil komme så mange neste år eller året deretter...

Folk som har kommet får å se fete biler og banekjøring får liksom tinga litt i halsen når det første man ser er en stygg buss med 10 drita personer som renner ut av døre...

 

Men i morra kveld åker mailen inn til folka..noe dere vil ha med??så gi meg et hint så flettes det inn..

Link to comment
Share on other sites

Guest stampede
Jojo,busser betyr mere folk,men hjelper ikke mye å MANGE fulle folk et år, for det vil da resultere i at det ikke vil komme så mange neste år eller året deretter...

Folk som har kommet får å se fete biler og banekjøring får liksom tinga litt i halsen når det første man ser er en stygg buss med 10 drita personer som renner ut av døre...

 

Men i morra kveld åker mailen inn til folka..noe dere vil ha med??så gi meg et hint så flettes det inn..

 

De som står for organiseringen av Gatebil bør aboslutt revurdere sin oppfatning av ordet gatebil. Hvis de er så hekta på gamle busser fra Skøyen Bilsentraler og rust dekorerte MB 190 med Air Force vinger så foreslår jeg at de steller i stand et eget treff for denne kategorien kjøretøy!

Sønnen min og meg var på gatebil for første gang i år og gledet oss til å se masse fete biler og lukte på svidd gummi. Svidd gummi fikk vi luktet på i form av Breisladd konkurransen, men hvor pokker var alle de fete bilene?!? Dyngevis med tidligere nevnte 190'er, løene BMW 3'ere, Golf I og II, Ascona B med 13" ATS og dårlig sparkla Manta'er, uten EU godkjenning, gir ikke akkurat inntrykk av å være på Gatebil treff!

 

Sønnen min, som er en ekstremt bilinteressert 11 åring, sa det ganske treffende: Pappa, det er jo flere fete biler på torvet i Fredrikstad på en lørdag formiddag enn det er her jo!

 

Arrangørene bør skjerpe seg betraktelig for at folk med genuin interesse for gatebiler i fremtiden skal gidde å ta turen til Rudskogen! Hvis de ikke gjør det vil sannsynligvis Gatebil treffene i fremtiden ligne veldig på russefestene på Tryvann, det var iallefall nok busser og skinnsofaer! til det der oppe! Det bør "siles" skikkelig ved innkjøringen. Lista for hva slags type kjøretøy som slippes inn på området bør heves betraktelig. Det sto faktisk en god del fete biler langs Rakkestadveien som sikkert ikke hadde kommet inn, men som helt klart hadde noe inne på området å gjøre.

Arrangørene kan f.eks. benytte seg av påmelding til treffet på linje med slik de gjør i svenske Bilsport til "En Dag På Strippen". Her annonseres det god tid i forveien med påmeldingsslipper i bladet for h.h.v. banekjøring eller kun utstilling, eller begge deler. Hvis man benytter seg av blader som Autofil, Bil etc., i tillegg til klubber som FMCN, som kanaler, når man ut til bil Norge.

Med de summene som arrangørene naturlig nok håver inn på et slikt arrangement (iflg. speaker mellom 25 og 30 TUSEN mennesker x 130,-) bør det være penger til å sende ut påmeldingsbekreftelser slik at den gjelder som inngangsbilett til treffet. Med en slik ordning vil nok høyst sannsynlig en del av møkkabilene bli stående der de hører hjemme. En del av de kjøretøyene som var på treffet i helgen kan man faktisk se uten å betale kr. 130 for det hos Østfold Bildemontering!! Eller hva med et eget treff for disse bilene: Dyngebil 2004 ?!?

Nei, Gatebil arrangører, ta en tur på Vallåkra treffet eller på Mantorp og sjekk standarden på bilene som slippes inn der. Der er det faktisk også et system inne på området: Ford der, Volvo der, BMW der, VW der osv. noe å tenke på kanskje? Hold teltleieren og høggeriet utenom!

 

Gatebil 2003, sucked big time!!! :evil:

 

Just My 2 cents.....

 

...det ble litt langt! :wink:

 

Se om du kan bruke noe av dette.......

 

Later...

 

/P

Link to comment
Share on other sites

Guest Kristian

Hjertlig takk for innlegget "stampede"!!! kan love deg at jeg deler samme mening som deg...omtrent somm om jeg skulle sagt det selv, men jeg hadde vel brukt en god del tid på å få det ut på den måten...

Å regner med at jeg blir bruken MANGE eks fra innlegget ditt..virka som om det er greit for deg...

 

Fortsatt litt tid til å si meininga deres gutter og jenter..

mailen skrives om ca 2 timer..rundt 21:00 så heng dere på...

Link to comment
Share on other sites

Jojo,busser betyr mere folk,men hjelper ikke mye å MANGE fulle folk et år, for det vil da resultere i at det ikke vil komme så mange neste år eller året deretter...

Folk som har kommet får å se fete biler og banekjøring får liksom tinga litt i halsen når det første man ser er en stygg buss med 10 drita personer som renner ut av døre...

 

Publikummassen har jo blitt større år for år. Bil er jo blitt hipt blandt mannen i gata eks. F&F og blinbling suv i musikkvideoer.

Hvor mange av de 15K besøkende er egentlig bilinteresserte? Fleste har vel ikke større interesse enn et impulsivt Bilsport innkjøp ved siden av bensinmaten, og en damejaporaner.

Disse folka kommer for å se Qvarn, Ruud, TS ol. superkjerrer ikke kjøre.

 

De 10 drita bussreisende kommer uansett for å vise hvor ille man kan oppføre seg i full offentlighet, og de 10 andre kompisene (mangler ikke rekrutter i norge) skal ned neste år når de hører hvor tøft det var å drite i folkeskikken, og handle i sverige.

 

Kan ikke tenke meg at utviklingen av treffet har skjedd på måfå.

Er nok lagt opptil et Folketreff-seogblisett-tivolifestival med superkjerre oppvisning.

Har jo vært klagd år etter år. Bare stillhet. Tror ikke hensynet til de få? kjørende er det som gir hodepine hos arrangør.

Link to comment
Share on other sites

Arrangørene kan f.eks. benytte seg av påmelding til treffet på linje med slik de gjør i svenske Bilsport til "En Dag På Strippen". Her annonseres det god tid i forveien med påmeldingsslipper i bladet for h.h.v. banekjøring eller kun utstilling, eller begge deler. Hvis man benytter seg av blader som Autofil, Bil etc., i tillegg til klubber som FMCN, som kanaler, når man ut til bil Norge.

Med de summene som arrangørene naturlig nok håver inn på et slikt arrangement (iflg. speaker mellom 25 og 30 TUSEN mennesker x 130,-) bør det være penger til å sende ut påmeldingsbekreftelser slik at den gjelder som inngangsbilett til treffet. Med en slik ordning vil nok høyst sannsynlig en del av møkkabilene bli stående der de hører hjemme. En del av de kjøretøyene som var på treffet i helgen kan man faktisk se uten å betale kr. 130 for det hos Østfold Bildemontering!! Eller hva med et eget treff for disse bilene: Dyngebil 2004 ?!?

Nei, Gatebil arrangører, ta en tur på Vallåkra treffet eller på Mantorp og sjekk standarden på bilene som slippes inn der. Der er det faktisk også et system inne på området: Ford der, Volvo der, BMW der, VW der osv. noe å tenke på kanskje? Hold teltleieren og høggeriet utenom!

 

Gatebil 2003, sucked big time!!! :evil:

 

Just My 2 cents.....

 

...det ble litt langt! :wink:

 

Se om du kan bruke noe av dette.......

 

Later...

 

/P

 

Er jo ett hobbyfortak ved siden av fulltidsjobben til arrangør så forhåndspåmelding blir mye slit :lol:

 

Det kan aldri bli for langt :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hadde tenkt meg ned på søndagen men droppet det når jeg leste dette

http://opelmotorsport.com/forum2/viewtopic...der=asc&start=0

 

Fylleslagmål, park igrøfta og avrevne speilhus :shock:

Ble hjemme.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...