Jump to content

Ford RS Felger 15"


Lubs

Recommended Posts

heihei jeg selger da ett par fine Ford RS felger som har stått på en sierra, gummien på dekka er helt utslitt..

ønsker bud på disse felgene

eneste er at jeg ikke fant noe om høyde bredde et osv men det er 15" og passer på sierra :lol: :

 

Send gjerne en mld : 92 22 31 92

 

Mvh Ola Finkelsen ;)

DSC00131.jpgDSC00130.jpg

 

 

 

 

 

Har også disse rallypiggdekka som har en del morro igjen på seg.. 500kr eller høyeste bud ;)

DSC00133.jpgDSC00132.jpgDSC00134.jpg

Edited by Lubs
GZkEN-1.jpg
Link to comment
Share on other sites

Hoh! 4200 ja. Det er litt mere enn det jeg gidder å koste på den gamle dohc sierran gitt.

 

Nice ride du har forresten. Så den på roa for noen uker siden med en rød L bakpå.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Hoh! 4200 ja. Det er litt mere enn det jeg gidder å koste på den gamle dohc sierran gitt.

 

Nice ride du har forresten. Så den på roa for noen uker siden med en rød L bakpå.

 

er mye penger ja, men vis du har noe spennende og bytte i så skrik ut ;)

 

haha ja takk takk,Er 23 dager siden jeg fikk lappen :)

GZkEN-1.jpg
Link to comment
Share on other sites

Det er nesten så jeg vurderer å spørre om du bytter i et sett med 17" RS-7 softspoke felger siden jeg ikke vil ha 17" på bruksbilen. Blir vondt å kjøre opp til hytta med 205/40 profil..

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Det er nesten så jeg vurderer å spørre om du bytter i et sett med 17" RS-7 softspoke felger siden jeg ikke vil ha 17" på bruksbilen. Blir vondt å kjøre opp til hytta med 205/40 profil..

 

 

nei nei. ikke bytt bort softspoke felga dine. bruk de på cossien isteden.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

nei nei. ikke bytt bort softspoke felga dine. bruk de på cossien isteden.

 

Går de på Cosworth'en da?

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

hvor stammer de senterlokkene på rs felgene fra?

 

viste at 15" rs var ganske sjelden vare, men ikke at de var såpass sjelden..

har faktisk helt like felger på bilen min, bare med org senterlokk og nye dekk :P de kler sierra veldig bra synes jeg.. :)

DSC08053.jpg

Link to comment
Share on other sites

RS-7 Softspoke felgene har vel samme innpress som RS-7 Diomond cut felgene. Begge typer må spaces ut ca 5mm foran både på 2 og 4wd. Dette gjelder 17" felg.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil anbefale deg å lage en egen annonse under rett forum for det. Da er det større sjangse for at noen ser det :)

Om det hadde vært om et halvårs tid så hadde jeg antakelig hatt noen doble 40mm solex til salgs.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...