Jump to content

Hjulbolter alu Mondeo MKIII


TheTH

Recommended Posts

Har originale alufelger som skal på etter en vinter med stålfelger, men finner ikke igjen boltene! (eller muttere, er det vel strengt tatt.

Regner med at 20 nye muttere med Ford-logo koster en formue, så jeg tenkte å rusle innom Torshov Bilrekvisita. Regner med de har data på dimensjon, men er det noen som vet om det er noe hokus pokus antall grader kon på originalfelgene, eller er dette standard for alle alufelger?

Link to comment
Share on other sites

Stakk innom en dekksjappe, og de hadde dem ikke. Ford bruker jo en mutter med "løs" konus, hvilket jo er smart siden det da er lettere å løsne mutteren og den løse konusen fordeler kreftene bedre.

Ringte Ford, og de hadde ikke på lager. Delenummeret er 1366029, hvis noen lurer på det.

Blir bare nødt til å lete enda mer, sukk...

Link to comment
Share on other sites

Da kommer du bare innom jobben min imorgen, så får du 20 stk.

Jeg jobber på kverneland bil i Strømsveien 266 på alnabru.

Pris blir vi nok enige om. :)

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Suverent! Hvem skal jeg spørre etter? :-) Er du på verkstedet?

Bare spør etter Fredrik i kundemottaket du, så finner de meg. Jeg flyr litt rundt og pisker mekanikere :)

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk!

Hvis de jeg hadde mot formodning skulle dukke opp i løpet av det neste året, skal jeg passe på å gi dem bort til noen her som kommer til å trenge dem neste vår.

Slike situasjoner oppstår vel gjerne en gang i året, når de rustne stålfelgene skal av og sommerhjulene skal på ;-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...