Jump to content

"RS500"


Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvis det er bare litt steinsprut så hadde eg heller latt det være!

Min har gått to turer til rudskogen å det er steinsprut på skjørta alt!

 

Jau, men har et annet problem som ligger å ulmer i bakhodet og serru..

 

Bilen min er en Italiaimport, altså den ble ikke utlevert med blinklys i fremskjermene orginalt.

MEN, en eller anna knøl oppgjennom bilens liv fant ut at han sku gjøre noe med det, og satte de på feil plass.

 

Litt for opptatt av detaljer til å drite i det..

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Prisen var rimelig høy, men den mannen som ikke kunne tenkt seg den der på gårdsplassen trenger legesjekk, grom-vogn i mine øyne værtfall!!!

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Ka tid kan jeg kjøpe sedanen din Tommen? den ser ut til å være aldeles etter min smak :D

Hehe, eg veit du er nøye så takk du :)

Det er liksom den einaste eg kan bruke av de, sjøl om den egentlig er for bra den også!

Trur eg hadde tapt store penger på å solgt den med den motoren som står i nå..

Å den vil eg helst ha i den blå vingebilen på sikt..

Planen er å overhale orginal (maching numbers) motoren å sette den tilbake i orginal stand..

Alt eg har gjort med bilen er nøye utført slik at det kan reverseres :)

 

Trur at heile fine 88 Sedaner vil stige litt i framtida, så eg får vente litt til med salg trur eg.. :)

Edited by Tommen

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Hehe, eg veit du er nøye så takk du :)

Det er liksom den einaste eg kan bruke av de, sjøl om den egentlig er for bra den også!

Trur eg hadde tapt store penger på å solgt den med den motoren som står i nå..

Å den vil eg helst ha i den blå vingebilen på sikt..

Planen er å overhale orginal (maching numbers) motoren å sette den tilbake i orginal stand..

Alt eg har gjort med bilen er nøye utført slik at det kan reverseres :)

 

Trur at heile fine 88 Sedaner vil stige litt i framtida, så eg får vente litt til med salg trur eg.. :)

 

Holder med den!

 

Uansett, hvorfor bli kvitt noen av de? Hadde jeg vært deg hadde jeg følt meg naken uten èn av de..

 

Hele pene Sedaner fortsetter bare å bli en mangelvare, enda bedre grunn til å beholde den som tida går.. ;)

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Holder med den!

 

Uansett, hvorfor bli kvitt noen av de? Hadde jeg vært deg hadde jeg følt meg naken uten èn av de..

 

Hele pene Sedaner fortsetter bare å bli en mangelvare, enda bedre grunn til å beholde den som tida går.. ;)

Joa, sant det :)

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...