Jump to content

"RS500"


Recommended Posts

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29558392

 

*Krempt*

 

Nå ville ikke jeg sagt "alle" deler er fra RS500 men..

 

Pen Vingebil da..

Edited by Sir. Aleksander

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

"Litt" overpriset. Går den for den prisen er nok min tilsalgs også ^_^

ble ikke denne solgt av sappy for 250 000? Husker hvor "dyr" den bilen var når den lå ut for 250 000 på finn, men den ble jo solgt, så jeg blir ikke sjokkert om en pengesterk nordmann handler denne.

 

Flott at bilene blir passet så godt på som den her, da øker de bare i verdi, selv syns jeg at denne er overpriset.

Edited by tomnsr
Link to comment
Share on other sites

"Litt" overpriset. Går den for den prisen er nok min tilsalgs også ^_^

ble ikke denne solgt av sappy for 250 000?

 

Jo men herregud.. Fyren har da prestert å påkoste bilen ytterligere 350.000,-

 

*Host*

 

Er jo snakk om å vinne 100.000,- her..

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

ja gamle bilen til sapphy ja.

strøøken bil.med org rs500 motor og styling.gromt!!

men forstår isje kordan eier klare å påstå at bilen har kostet eier 600k pluss....men men:)

Edited by lowman
Link to comment
Share on other sites

Ble bilen solgt av sapphy med RS500 kittet og motor?

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Heller 500tusen for den her enn en mill for en Focus RS "500". :D

 

Heller 500K for en strøken original RS500 enn noen av disse.. :whistling:

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Ble bilen solgt av sapphy med RS500 kittet og motor?

 

ja..rs500 orginal kittet va på når sapphy kjøpte bilen.

sapphy fekk fatt i den rs500 motoren når an bygde opp bilen med denne nye motoren,gromme ap bremser og diverse andre understells deler.

Link to comment
Share on other sites

Er så ***** mongolid å sette på RS500 klistremerke og striper.Er jo ikke i nærheten av en 500 en gang...

 

det er jo en fullverdig replika av en rs500, så i sammen med orginal rs500 styling..så ser det bare kompett ut med dekaler også.

 

dekaltrimma er den jaggu å !!! ÆSJ

ja di klistermerkene på siden kunne jo godt bare vert tatt av like fort som dem har kommet på i hendene av en ny eier.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det gjorde den.

 

U-trolig..

 

Altså, bilen passer jo med dekalene og RS500 kittet folkens.. Kan ikke nekte på det.. (selv om dekalene virker noe mørktonet kontra originale)

 

Det som skurrer utrolig fælt her, er å nær sagt selge den som en original RS500.. Bilen er jo ikke det.

 

La oss ikke skape en lynchetråd, heller en "for spesielt intresserte tråd" :D

 

Om mulig..

 

Hva pokker skal man gjøre med en strøken original RS500 da? Sitte å glo på'n? :P

 

Går ann det og.. (men de kan også kjøres vettu..)

Edited by Sir. Aleksander

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Dekalene hører med i kittet! slutt å klag!

Det er veldig bra replica merker også! som eg "host" sjøl har vært med å laget! ^_^

 

Står jo ikkje at det er RS500 på finn da!

 

Hva pokker skal man gjøre med en strøken original RS500 da? Sitte å glo på'n? :P

Ja.. det syns eg hørtes lurt ut :D

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

530 hester på vanlig bensin. Og den skal gi 800 hester på E85? Hehe.. Jaja høres jo logisk ut det.

En annen ting er hva motor er god for. Men da nevnes ingenting av drivverk som må kjøpes for at det skal bli holdbart. Og det er DYRT!

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Det som er drøyt her, er jo at denne eigeren prøver å selge bilen for det dobbelte av det han kjøpte den for.. Men ok, selger bestemmer jo selvfølgelig va han vil selge for.

 

Men at han skal ha brukt 600k+ på bilen virker jo som en direkte løgn. Han kjøpte bilen for 250k, hva har di siste 350k gått til liksom? En selger som lyver om slikt, hadde hvertfall ikke jeg stolt på..

Edited by Furre

88 Sierra cosworth 2-wd

Link to comment
Share on other sites

Det som er drøyt her, er jo at denne eigeren prøver å selge bilen for det dobbelte av det han kjøpte den for.. Men ok, selger bestemmer jo selvfølgelig va han vil selge for.

 

Men at han skal ha brukt 600k+ på bilen virker jo som en direkte løgn. Han kjøpte bilen for 250k, hva har di siste 350k gått til liksom? En selger som lyver om slikt, hadde hvertfall ikke jeg stolt på..

 

Motoren er jo "ombygget", og skal den gi 800 hester må det jo koste litt i motor ;)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Motoren er jo "ombygget", og skal den gi 800 hester må det jo koste litt i motor ;)

 

får ikke pressa 800hk ut av en rs500 motor heller, regner ikke med motoren har blitt satt i foringer etc etter han kjøpte bilen? denne bilen lå ute for 180k siste gang den skulle selges...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...